DONIJELI VAŽNU POSLOVNU ODLUKU

Poznati trgovački lanac kreće u pohod na Zagreb i okolicu

Objavljeno, 31. kolovoza 2020. Financijer
# Foto: DANICA.HR / Križevački KTC prvi je u Hrvatskoj ukinuo rad nedjeljom i praznicima
AUTOR
Robert Mihaljević

Trgovački lanac KTC ostvario je lani 1,63 milijarde kuna poslovnih prihoda, što je pet posto više nego godinu ranije. Dobit je 37 milijuna kuna i veća je za četiri posto.

Prema podacima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, KTC je pretprošle godine bio osmi trgovački lanac u Hrvatskoj. Prvo mjesto s udjelom od 26 posto drži Konzum, a slijede Lidl, Plodine, Spar, Kaufland, splitski Tommy, šibenski Studenac, križevački KTC, NTL te sisački Mlin i pekare.

U KTC-u danas radi oko 1400 ljudi, što je nešto više nego godinu ranije, a veća je i prosječna neto plaća koja sad iznosi oko 4900 kuna.

Specifičnost križevačkog trgovačkog diva je da je to ‘najženstvenija’ kompanija u Hrvatskoj. Na čelu joj je predsjednica uprave Daliborka Kranjčić, a od deset ključnih menadžera čak osam je žena.

KTC ima ukupno 27 supermarketa strateški raspoređenih na sjeverozapadu Hrvatske. Osim toga, tu su i 22 poljoljekarne, 15 benzinskih postaja i 21 restoran.

Brzorastući biznis

Značajan iskorak u poslovanju križevačka tvrtka planira napraviti u Zagrebu otvorenjem prvog prodajnog mjesta u tom gradu. Riječ je o budućem stambenom naselju u zagrebačkoj Getaldićevoj koje bi se trebalo početi graditi u rujnu.

KTC je tamo kupio objekt za svoju prodavaonicu od 950 četvornih metara i sa 70 parkirnih mjesta. Bili su pokrenuti pregovori i o otvorenju supermarketa u Samoboru i Velikoj Gorici, ali zasad je to na ‘ledu’ zbog krize uzrokovane epidemijom koronavirusa.

Trgovački centri, odnosno prodaja robe, generirali su lani najviše KTC-ove bruto dobiti, oko 33 milijuna kuna. Na drugome je mjestu brzorastući biznis benzinskih postaja s iznosom od 12,4 milijuna kuna, što je 22 posto više nego preklani.

Ugostiteljstvo je lani ostvarilo bruto dobit od 1,2 milijuna kuna, a poljoljekarne oko milijun kuna. Upravo sektor ugostiteljstva zbog epidemije ove godine prolazi kroz veliku krizu te je nužno restrukturiranje tog portfelja.

Inače, riječ je o prvom trgovačkom lancu u Hrvatskoj koji ne radi nedjeljom. Odluka je stupila na snagu 1. siječnja ove godine i bit će zanimljivo pratiti kako će se to odraziti na ukupnu prodaju.


Tagovi: KTC TRGOVAčKI CENTAR ZAGREB

NEDAVNO OBJAVLJENO