Nakon 30 godina, Vegeta prilično izmijenila izgled ambalaže!

Objavljeno, 13. rujna 2024. Vijesti
# Foto: DANICA.HR / Prva ambalaža Vegete 1959. godine
AUTOR
Robert Mihaljević

Vegeta ima novu ambalažu! Nakon deset godina od zadnjeg vizualnog osvježenja, ovo je prilično hrabar zahvat u prepoznatljiv dizajn svjetski poznatog branda.

Novi izgled Vegete predstavljen je na poslovnom sajmu REWE Für Sie 2024. u njemačkom Kölnu. Dizajn potpisuje ugledna britanska agencija BrandOpus. Ovako velik zahvat u dizajn Vegetine ambalaže zadnji se put dogodio prije 30 godina, dakle tijekom 1994. godine.

Njemačka u fokusu

“Strategija usmjerenosti na tržište zapadne Europe već je u prvih šest mjeseci dala rezultate pa je upravo u Njemačkoj zabilježen izniman rast prodaje. U odnosu na isto razdoblje lani u segmentu Prehrane prihodi od prodaje na tržištu Njemačke rasli su čak 78,4 posto, čemu je najviše doprinijela Vegeta.

Njemačka je u fokusu poslovanja Podravke i u narednom razdoblju te je jedno od najvažnijih tržišta Vegete zbog čega je upravo to tržište izabrano kao prvo na kojem će se pojaviti čuveni Podravkin brend u novom izdanju”, ističu u Podravki.

BrandOpus

Elementi dizajna Vegete izmijenjeni su tako da naglase najprepoznatljivije: kuhara, tipografiju i plavu boju. Boja na ambalaži i tipografija nisu se mijenjale, već je logotip Vegete čišći i moderniji. Neizostavan lik, Vegeta kuhar, pojednostavljen je te mu je dodan poljubac.

Još jedna promjena jest uvođenje elementa mužara sa sastojcima Vegete. Na taj je način Vegeta odmah smještena u svoje prirodno okruženje, kuhinju, i vizualno odražava sastav proizvoda, tumače u Podravki.

Projekt redizajna Vegete realiziran je u suradnji sa svjetski poznatom agencijom za strateški marketing BrandOpus sa sjedištem u Londonu. BrandOpus posluje diljem svijeta i ima ekspertizu osmišljavanja dizajna koji će biti privlačan na različitim tržištima: od Njemačke preko Hrvatske do Australije.

Dizajn Vegete kroz povijest / Foto: ARHIV / DANICA.HR

Novi život

„Bilo nam je zadovoljstvo surađivati s Podravkom na redizajnu Vegete koja ima status ikone. Tijekom razvoja novog dizajna željeli smo zadržati sve karakteristične i prepoznatljive značajke te im udahnuti novi život i značenje.

Novi dizajn odražava našu želju da Vegeta ima značajnu ulogu u kuhinjama potrošača diljem svijeta i da im pomogne pokazati najbolje od sebe u svakom jelu koje pripremaju“, ističe direktor agencije Daniel Wegrzyn.

Novi dizajn Vegete prvo će se naći na policama u Njemačkoj / Foto: Podravka

Nakon predstavljanja na sajmu, Vegeta u novom ruhu naći će se na policama njemačkih trgovina, a u hrvatskim trgovinama potrošači će ju moći pronaći početkom 2025. godine.


Tagovi: AMBALAžA NOVI IZGLED PODRAVKA VEGETA

NEDAVNO OBJAVLJENO