Predsjednik uprave Podravke Marin Pucar uputio je blagdansku videočestitku svim zaposlenima u koprivničkoj kompaniji.
U čestitiki se osvrće na izazovnu godinu i svima želi sretne božićne i novogodišnje blagdane. No, čelnik čovjek tvrtke otkrio je još nešto – kakav poslovni rezultat se može očekivati u epidemijskoj 2020. godini.
“Možemo reći kako je 2020. godina završila još uspješnije nego 2019. godina”, naglasio je Pucar u videočestitki podravkašima.
Podravka je prošle godine ostvarila 4,41 milijardu kuna prodaje uz rast od 4,2 posto te oko 222 milijuna kuna neto dobiti što je bilo više za 7,7 posto u odnosu na preklani.
Dosad su poznati i poslovni rezultati koprivničke kompanije za prvih devet mjeseci ove godine. Prema tim rezultatima, prihodi su iznosili 3,33 milijarde kuna, što je 2,8 posto više, a dobit je bila veća za osam posto i iznosila je 210 milijuna kuna.
Prema nekim spekulacijama iz tvrtke, Podravka bi ove godine navodno trebala imati blizu 4,5 milijardi kuna prometa i gotovo 250 milijuna kuna neto dobiti. To bi u pandemijskoj godini doista bile fantastične brojke.
Podravka je u trećem ovogodišnjem kvartalu (srpanj, kolovoz i rujan) ostvarila oko 1,1 milijardu kuna prihoda, odnosno 2 posto manje nego lani. U drugom ‘lockdown’ kvartalu (travanj, svibanj i lipanj) pad je iznosio čak 11 posto
No, zato je u prvom kvartalu (siječanj, veljača i ožujak) tvrtka ostvarila rast od čak 20 posto u odnosu na lanjska tri mjeseca. Prodaja je bila potaknuta snažnim gomilanjem zaliha hrane i lijekova na početku epidemije.
NEDAVNO OBJAVLJENO