Podravka je ostvarila prilično velik tržišni uspjeh u kategoriji u kojoj je godinama bila u posve podređenom položaju.
Riječ je o paštetama. Svojedobno smo, početkom ove godine, pisali kako je koprivnička kompanija promijenila recepture te ušla i u premium segment pašteta najavljujući da bi to mogao biti važan iskorak. Sudeći po oglasnim kampanjama koje su ovih dana osvanule, to se doista obistinilo.
Prema istraživanju ugledne svjetske agencije za istraživanje tržišta Nielsen (NIQ), Podravkine pileće paštete apsolutni su lider i pravi hit na hrvatskom tržištu. Ukupan tržišni udjel svih Podravkinih pilećih pašteta ove godine iznosi oko 35 posto i po tome su prvi izbor kupaca.
Na drugome i trećem mjestu su, prema istom istraživanju, Cekin i Gavrilović s ukupnim udjelima od po 20-ak posto. Valja naglasiti kako Argeta nema pileće paštete kao poseban brend, pa nije ni mogla biti u tom opsežnom istraživanju.
Podravka je donedavno bila tek treća na tržištu svih vrsta pašteta (mesnih i ribljih) u Hrvatskoj, iza Argete i Gavrilovića. Atlanticov brend i dalje je lider, ali Podravka se razgoropadila ove godine i ozbiljno im puše za vratom.
Paštete su, inače, protekle godine u Hrvatskoj ostvarile financijski i količinski rast, a vodeći trojac – Argeta, Podravka i Gavrilović – lani je držao čak 77 posto domaćeg tržišta, otkrivaju Nielsenovi podaci.
Ove godine prodaja Podravkinih pašteta značajno raste, više od konkurencije, odnosno cijelog tržišta. Čini se kako su konačno pogodili s okusima, kampanjama i placiranjem na policama.
NEDAVNO OBJAVLJENO