Podravka je konačno ušla u premium segment pašteta. Na tržište je stigla njihova Kokošja pašteta gold.
U koprivničkoj kompaniji ističu kako je meso u toj pašteti 100 posto file i zabatak, bez konzervansa i aroma te bez pojačivača okusa. Gold pašteta Podravki bi trebala pomoći u bitki za tržišne udjele u kojoj posljednjih godina ne stoji baš najbolje.
Kad je u travnju 2014. godine Podravka od Agrokora preuzela Pikove paštete Piketa i Classic, čime je dobila i ‘povlaštene’ pozicije u Konzumu, činilo se kako će koprivnička kompanija na dulje vrijeme biti tržišni lider u tom segmentu.
Ipak, veselje je bilo kratkog daha. Danas je Podravka tek treća na tržištu pašteta, iza lidera Argete (Droga Kolinska) i Gavrilovića. Argeta je danas lider na tržištima Hrvatske, Slovenije, BiH, Austrije i Švicarske sa značajnim rastom u Njemačkoj, Srbiji, Kosovu, Crnoj Gori.
Paštete su i lani u Hrvatskoj ostvarile financijski i količinski rast, a vodeći trojac – Argeta, Gavrilović i Podravka – danas drži čak 77 posto domaćeg tržišta, prema podacima AC Nielsena.
Dok Atlanticov segment ‘delikatesnih namaza’ i dalje raste (u devet mjeseci lani ostvarena je prodaja od 105 milijuna eura), Podravkina divizija mesnih proizvoda (u kojem su i pašete), već dulje vrijeme pada i količinski i financijski.
Podravka već godinama luta s okusima pašteta ne prateći trendove na tržištu i ono što radi konkurencija. Rezultat je pad prodaje i, posljedično, najgori položaj na policama dućana. U mnogim supermarketima Podravkine su paštete na dnu police, ispod Argete i Gavrilovića, a počesto i ispod trgovačke marke.
Kokošja pašteta gold, čini se, mogla bi biti znak da se tu nešto ipak mijenja u pristupu. I na koncu nešto sasvim osobno: kušali smo je i zaključili kako je to vjerojatno najbolja Podravkina pašteta dosad.
NEDAVNO OBJAVLJENO