PROMJENE NA LJESTVICI

LIDL najjači lanac na području županije, KTC pao na drugo mjesto

Objavljeno, 28. rujna 2020. Financijer
# Foto: LIDL / ILUSTRACIJA
AUTOR
Robert Mihaljević

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja potvrdila je ono što je portal Danica izračunao prije 20-ak dana: Schwarz grupa pretekla je Konzum na hrvatskom tržištu.

Prema našim brojkama, Schwarz grupa u Hrvatskoj drži oko 25 posto tržišta maloprodaje (Lidl 15 i Kaufland 10 posto). Konzum je na oko 20 posto, Spar ima 13 posto, a Plodine oko 12 posto udjela.

Tvrtka Konzum plus imala je lani 7,66 milijardi kuna prihoda što je pad od čak 20 posto u odnosu na prethodnu godinu. Lidl je ostvario 5,87 milijardi kuna prihoda uz rast od 13 posto.

Kako navodi AZTN, došlo je do značajnih promjena i u županijama u odnosu na pretprošlu godinu. Lidl je, tako, s prvog mjesta u Koprivničko-križevačkoj županiji istisnuo križevački KTC, a prvi je i na bjelovarskom području.

SPAR NIGDJE NIJE PRVI

Splitski Tommy pak prvi je u Zadarskoj županiji, a Konzum plus pao je na drugo mjesto. No, unatoč smanjenju tržišnog udjela Konzum plus je zadržao prvu poziciju u Gradu Zagrebu i još sedam županija.

Plodine su na prvoj poziciji u matičnoj Primorsko-goranskoj te Istarskoj županiji. Kaufland je i dalje na prvoj poziciji u Brodsko-posavskoj i Požeško-slavonskoj županiji. Spar nije najveći trgovac niti u jednoj županiji, ali je na drugoj poziciji u Gradu Zagrebu.

Tommy je i dalje lider u Splitsko-dalmatinskoj i Šibensko-kninskoj te prvi put i u Zadarskoj županiji. Boso je u promatranoj 2019. godini i dalje lider u Vukovarsko-srijemskoj županiji, uz padajući trend tržišnog udjela.

Metss je pak ostao najveći trgovac na malo mješovitom robom u Međimurskoj županiji, a Mlin i pekare su zadržale prvu poziciju u Sisačko-moslavačkoj županiji, ispred Lonie.


Tagovi: KONZUM KTC LIDL TRžIšNI UDJEL

NEDAVNO OBJAVLJENO