PRODAJU SAMO SVOJE ROBNE MARKE

Lanac koji se hvali da je najjeftinji ove godine otvara još šest dućana

Objavljeno, 16. kolovoza 2020. Financijer
# Foto: EUROSPIN / U Hrvatskoj namjeravaju otvoriti stotinjak dućana
AUTOR
Redakcijski tekst

Direktor talijanskog Eurospina u Hrvatskoj Petar Ninić otkrio je planove tog trgovačkog lanca nakon otvorenja prvog supermarketa u Zadru.

Nakon Italije i Slovenije, u kojoj imaju 50-ak dućana, stigli su i u Hrvatsku u kojoj do kraja 2021. godine planiraju otvoriti oko 20 supermarketa te zaposliti oko 500 radnika

“Ove godine, nakon Zadra, planiramo otvaranje još šest trgovina: u Požegi 27. kolovoza, potom u Samoboru, Velikoj Gorici, Križevcima, Zagrebu i Poreču“, otkriva Ninić za Jutarnji.

Eurospin je poznat po tome što u trgovačkim centrima prodaje isključivo proizvode pod svojom robnom markom. Kod njih nećete moći kupiti poznate hrvatske i svjetske brandove poput Podravke, Leda, Vindije, Coca-cole, Carlsberga, Milke…

No, zato u Eurospinu tvrde kako prosječna hrvatska obitelj na kupnji u njihovim centrima može godišnje uštedjeti čak 32.000 kuna. Na policama imat će oko 2500 artikala robe široke potrošnje.


Tagovi: EUROSPIN PETAR NINIć

NEDAVNO OBJAVLJENO