Hrvatske pošte priznale su kako njihovi djelatnici bez znanja vlasnika prikupljaju podatke o tome što kućanstva sve imaju u dvorištima, garažama i na kućama.
Kako je naš portal nedavno ekskluzivno OBJAVIO, njih zanima kakvo vozilo i kućnog ljubimca imate, u kakvom vam je stanju fasada i stolarija na kući, imate li bazen i garažu, je li vam dvorište travnato ili betonsko, kakav vam je krov, imate li kakvu tvrtku prijavljenu na adresi.
Ti podaci, otkrio je novinar Braniteljskog portala Mladen Pavković, prikupljaju se za potrebe projekta Pametna pošta koji omogućava ciljano reklamiranje.
Evo što su mu odgovorili iz Hrvatskih pošta:
“Pristup prikupljenim podacima ima ograničen broj zaposlenika koji su odgovorni za ovaj dio poslovanja, a oni se ne dijele niti s drugim institucijama niti s trećim stranama. Poštari svoja zapažanja unose u isključivo aplikaciju na mobilnim uređajima.
Pametnu poštu mogu ugovoriti svi pravi subjekti zainteresirani za ovu vrstu oglašavanja. Precizan odabir tržišta obavlja se za pravne subjekte koji ugovore ovakvu vrstu usluge.
Primjerice, ako neki subjekt koji prodaje kosilice želi plasirati letke na kućanstva u nekoj županiji, ali isključivo na ona koja imaju travnjak, mi to možemo osigurati”.
Niti jedna od informacija ne odnosi se na pojedinca, odnosno fizičku osobu čiji je identitet utvrđen, ili se može utvrditi, te su stoga u cijelosti anonimne. Podatke koje prikupljamo ne vežemo uz ničije ime i prezime”.
NEDAVNO OBJAVLJENO