Megaprojekt Aglomeracije Koprivnica vrijedan oko 70 milijuna eura trebao bi biti posve dovršen tijekom rujna.
Radovi kasne, sad je to posve jasno jer je prema prvotnom planu cijeli posao trebao biti dovršen do kraja prošle godine. Razloga je više, a ključni je, kako se čini, kroničan manjak radne snage na gradilištu s kojim se suočava glavni izvoditelj, križevački Radnik.
Na Trgu kralja Tomislava u Koprivnici, primjerice, već je odrađen sav posao u ‘podzemlju’, a trenutačno se gradi nova pješačko-biciklistička staza s rubnjacima. Već danima je sve raskopano i već danima na gradilištu nema nikog.
S najkritičnijom točkom Aglomerace, Pavelinskom ulicom u kojoj se gradila golema protupoplavna retencija za prihvat velikih količina oborinskih voda, situacija je debelo izvan rokova. U Koprivničkim vodama tumače kako treba još dovršiti sanaciju prometnice, kolnih ulaza, zelenih površina.
Pavelinska bi, tako, cijelom dužinom trebala konačno biti puštena u promet početkom rujna. No, to je sve na glavnom izvoditelju Radniku kojem, kako potvrđuju u Koprivničkim vodama, očito fali radne snage na gradilištima.
Očekuju se i brojni sanacijski radovi te asfaltiranje u drugim dijelovima Koprivnice. Trenutačno su pak u prekidu radovi na Varaždinskoj cesti, koja je dio državne prometnice D2, jer su tako tražile Hrvatske ceste zbog početka turističke sezone.
Prva faza radova na Varaždinskoj cesti s obnovom sustava kanalizacije od križanja s Ulicom Tina Ujevića do križanja s Ludbreškom ulicom je dovršena. Ali, ide i druga faza, i to 19. kolovoza prema odluci Hrvatskih cesta, a ta bi faza trebala trajati otprilike mjesec dana, otkrivaju u Koprivničkim vodama.
Druga faza radova obuhvaća rekonstrukciju sustava odvodnje od križanja Varaždinske ceste s Ludbreškom do križanja s Hebrangovom. Dakle, druga polovica kolovoza i prva polovica rujna opet će za vozače značiti privremene semafore na Varaždinskoj.
Projekt Aglomeracije najveće je i najskuplje ulaganje u infrastrukturu u Koprivnici u povijesti. Riješit će brojne probleme s vodovodom i kanalizacijom, ali i s oborinskim vodama koji su često uzrokovali poplave u nekim ulicama.
Aglomeracija će biti najvećim dijelom plaćena europskim novcem, a iz gradskog će se proračuna uglavnom financirati novi asfalt i obnova pješačko-biciklističkih staza.
NEDAVNO OBJAVLJENO