STRATEGIJA RAZVOJA DO 2025.

Usvojen plan: Podravka kupuje tvrtke vrijedne oko 2 milijarde kuna

Objavljeno, 09. lipnja 2021. Financijer
# Foto: PODRAVKA / Martina Dalić, predsjednica uprave Podravke
AUTOR
Redakcijski tekst

Nadzorni odbor Podravke dao je suglasnost na Strateški plan Grupe Podravka za razdoblje od 2021. do 2025. godine s jasno definiranim aktivnostima i pripadajućim rokovima za provedbu.

Provođenje usvojene Strategije podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna u marketing za ostvarenje organskog rasta te oko 2 milijarde kuna u akvizicije.

“Budući ubrzani rast i razvoj divizije Prehrana bazirat će se na kategorijama proizvoda s većim izvoznim potencijalom kao što su dodaci jelima, juhe i pekarstvo te usmjerenosti na bogatija i potentnija tržišta u Zapadnoj i Srednjoj Europi”, navode u Podravki u kojoj očekuju “znatnije povećanje udjela tržišta Zapadne i Srednje Europe u ukupnoj prodaji.

“U dijelu koji se odnosi na akvizicije, Strategija definira kriterije za razmatranje i odabir predmeta akvizicije. Ključno je istaknuti kako je namjera Grupe Podravka da putem mogućih akvizicija u diviziji Prehrane osnaži svoju prisutnost i tržišni položaj na tržištima i u kategorijama koji su u fokusu daljnjeg ubrzanog razvoja”, priopćeno je u srijedu iz Podravke.

Farmaceutika (Belupo) u sljedećem će razdoblju fokus staviti na snažniji rast na međunarodnim tržištima, uglavnom Srednje i Istočne Europe, širenje portfelja te snažniji rast domaćeg tržišta uvođenjem novih proizvoda. Rast će biti snažno potaknut lansiranjem novih molekula u receptnom i bezreceptnom programu.

Kada je riječ o anorganskom rastu divizije Farmaceutika, kompanija želi biti aktivan sudionik i proaktivno tražiti akvizicije portfelja i proizvodna partnerstva, kažu u koprivničkoj kompaniji.


Tagovi: AKVIZICIJE PODRAVKA STRATEGIJA

NEDAVNO OBJAVLJENO