SASTANAK U UREDU GRADONAČELNIKA

Turci otkrili što sve od travnja iduće godine grade u Koprivnici

Objavljeno, 07. prosinca 2020. Vijesti
# Foto: DANICA.HR / ILUSTRACIJA / Fotografija nema nikakve veze s tekstom i samo je ilustrativna
AUTOR
Robert Mihaljević

Gradske vlasti u Koprivnici održale su u ponedjeljak sastanak s predstavnicima turske kompanije Cengiz Insaat koja izvodi radove na pruzi od Križevaca preko Koprivnice do mađarske granice.

Vrijednost dionice je preko tri milijarde kuna, a izgradnjom drugog kolosijeka i postizanjem brzina vlakova do 160 km/h smanjit će se vrijeme putovanja od Koprivnice do Zagreba na 45 minuta.

“Radovi na koprivničkom dijelu dionice kreću u travnju iduće godine, a osim novoga kolodvora izgraditi će se nekoliko pješačkih i cestovnih prijelaza preko i ispod pruge.

Koprivnica i ovaj dio Podravine zaslužio je bolju prometnu povezanost s ostatkom Hrvatske”, istaknuo je gradonačelnik Mišel Jakšić nakon današnjeg sastanka.

NEURALGIČNE PROMETNE TOČKE

Projektom predviđena je obnova kolodvora Lepavine i Koprivnice te stajališta Majurca, Carevdara, Vojakovačkog Kloštra i Sokolovca, pretvaranje kolodvora Mučne Reke u stajalište te izgradnja kolodvora Novo Drnje i novog stajališta Peteranec.

Na toj će se trasi izgraditi osam cestovnih nadvožnjaka, dva cestovna podvožnjaka i jedan pothodnik. Važni zahvati dogodit će se na području Koprivnice koja će se riješiti neuralgičnih prometnih točaka zahvaljujući velikom projektu gradnje pruge.

Sastanak u uredu gradonačelnika / Foto: Grad Koprivnica

Primjerice, projektom se planira izgradnja novog cestovnog podvožnjaka ispod pruge kod Podravkinih silosa, čime bi se zatvorio iznimno opasan željezničko-cestovni prijelaz od Pavelinske prema Koprivničkome Ivancu.

“Nakon rekonstrukcije, nerazvrstana cesta Pavelinska će podvožnjakom “Ivanečki” prelaziti ispod željezničke pruge(…) U skladu s tim, bit će potrebno rekonstruirati dionicu državne ceste DC 20 te je denivelirati na točki spajanja s novim podvožnjakom.

TRAKA ZA LIJEVO SKRETANJE

Jednako tako, slijedom zahtijeva dobivenih od Hrvatskih cesta, na prijelazu će se izgraditi trake za lijevo skretanje”, stoji u tehničkim specifikacijama projekta.

“Također, mora se rekonstruirati još jedna nerazvrstana cesta (Ivanjska cesta) tako da se priključak s državnom cestom DC 20 pomakne 120 metara istočno (prema Danici) kako bi se ispunili zahtjevi udaljenosti između križanja. Ukupna duljina projektirane rekonstruirane ceste iznosi 213 metara”, navodi se u projektu.

Velika je novost i da se potpuno zatvara željezničko-cestovni prijelaz na Čardi. Tamo će se graditi nadvožnjak Danica kao spoj Ulice Čarda s državnom cestom DC 20 prema industrijskoj zoni Danici i Đelekovcu.

Osim nadvožnjaka, na Čardi će se graditi i pothodnik Danica koji će prolaziti ispod postojeće pruge, odnosno sadašnjeg željezničko-cestovnog prijelaza

“Nakon rekonstrukcije, priključak će se izvesti novom cestom duljine 832 metra koja će iznad željezničke pruge prolaziti objektom (nadvožnjakom) „Danica” otprilike 340 metara istočno od postojećeg prijelaza u razini”, navodi se u tehničkoj specifikaciji.

NADVOŽNJAK PREMA ŠODERICI

“U obzir se također uzela rekonstrukcija ceste koja je osiguravala prilaz parcelama koje se nalaze južno od željezničke pruge, koja će imati oko 1500 metara te će prolaziti ispod nadvožnjaka „Danica“ između jednoga od njegovih stupova i upornjaka na jugu”, tumači se u projektu.

Osim nadvožnjaka, na Čardi će se graditi i pothodnik “Danica” koji će prolaziti ispod postojeće pruge, odnosno sadašnjeg željezničko-cestovnog prijelaza. Spajat će Ulicu Čarda i državnu cestu prema Danici.

“Pješački pothodnik Danica sastoji se od dvije biciklističke trake od kojih je svaka širine metar, dvije pješačke staze od 0,80 metara i odvodnog kanala od 0,40 metara”, stoji u tehničkom rješenju.

Gradit će se, među ostalim, i nadvožnjak Šoderica koji će prelaziti preko dvokolosiječne pruge prije botovskog mosta i spajati županijsku cestu prema Šoderici s državnom cestom D-41 prema Goli i Koprivnici.

Najskuplji i najznačajniji prateći objekt svakako je novi željeznički most preko Drave koji će biti dugačak 339 metara i širok oko 15 metara.


Tagovi: GRADONAčELNIK PRUGA SASTANAK TURCI

NEDAVNO OBJAVLJENO