POSVE DRUGAČIJI PRISTUP

Tonči Huljić snimio novi promo spot za Čokolino. Kako vam se sviđa?

Objavljeno, 19. rujna 2020. Zabavno
# Foto: Youtube screenshot / Podravka / Tonči Huljić u spotu za omiljenu dječju hranu
AUTOR
Redakcijski tekst

Popularni Podravkin brand Čokolino lansirao je novi promotivni videospot koji je posve drugačiji od svih dosadašnjih marketinških kampanja.

Zaštitno lice Čokolina je poznati hrvatski hitmaker Tonči Huljić koji je za spot preradio svoju pjesmu ‘Ja sam rojen da mi bude lipo’.

Spot je u duhu nove marketinške poruke “Za veliku i malu djecu” te prikazuje obitelj svih generacija kako uživa u različitim okusima Čokolina.

“Ja sam rojen da mi bude fino i da jedem čok-čok-čokolino”, pjeva Huljić u spotu za omiljenu dječju hranu.

Reakcije na spot zasad su podijeljene: jedni su oduševljeni, a drugima Huljić u kontekstu Čokolina baš i nije dobro sjeo.

Kako vam se sviđa nova reklama za Čokolino?

View Results

Loading ... Loading ...

Podravkin sektor Dječje hrane, inače, u prvom je polugodištu ostvario rast prodaje od čak šest posto unatoč korona krizi, a prihodi su iznosili 223 milijuna kuna.

Lani je Dječja hrana imala prodaju od 436 milijuna kuna uz rast od sedam posto u odnosu na godinu ranije. Posebno su posljednjih godina potegnuli kreni namazi pod brandom Lino lada koji su istisnuli Nutellu s prvog mjesta na tržištu Hrvatske.

Tonči Huljić i kći Hana s Lino maskama / Foto: Facebook / Tonči Huljić


Tagovi: čOKOLINO TONčI HULJIć

NEDAVNO OBJAVLJENO