Podravka je u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila prodaju u iznosu 2,14 milijardi kuna, što je rast od šet posto, te neto dobit od čak 140 milijuna kuna, što je 16 posto više nego u istom razdoblju lani.
Nerevidirani financijski izvještaji usvojeni su u utorak na zajedničkoj sjednici Uprave i Nadzornog odbora koprivničke kompanije. Podravka je imala polugodišnju dobit od 94 milijuna, a Belupo 46 milijuna kuna.
Zvijezde šestomjesečnog Podravkina rasta svakako su kategorija ribe s rastom od čak 17 posto te dječja hrana koja je rasla 11 posto.
“Poslovni program Riba bilježi 17 posto više prihode, ponajviše zbog rasta potražnje i snažnijih prodajno-marketinških aktivnosti. Dječja hrana pak zabilježila je 11 posto više prihode zbog promotivnih aktivnosti, ali i izvrsno prihvaćenih novih proizvoda pod brandovima Lino lada i Kviki“, tumače u Podravki.
Belupovi lijekovi na recept ostvarili su dva posto više prihode, “pri čemu je najznačajniji rast ostvaren na tržištima Rusije i Hrvatske, što je kompenziralo pad prodaje na tržištima Turske, BiH i Kosova”.
Bezreceptni program ostvario je devet posto višu prodaju, prije svegana tržištima Hrvatske i Rusije “usljed povećane potražnje i ciljanih marketinško-prodajnih aktivnosti”.
Ukupni troškovi zaposlenih u prvih šest mjeseci iznosili su 507 milijuna kuna i bili su za otprilike osam posto veći nego u prvom polugodištu lani.
NEDAVNO OBJAVLJENO