Prodaja Podravke u Njemačkoj rasla 57 posto

Objavljeno, 28. veljače 2025. Vijesti
# Foto: PODRAVKA / Novi dizajn ambalaže Vegete premijeru je imao u Njemačkoj
AUTOR
Robert Mihaljević

Grupa Podravka lani je prodala robe u vrijednosti 766 milijuna eura, što joj je donijelo 74 milijuna eura neto dobiti.

Posebno pritom valja naglasiti kako divizija prehrane čak 70 posto prodaje ostvari izvan Hrvatske, na stranim tržištima, što Podravku čini najjačom izvoznom prehrambenom kompanijom u regiji.

U Njemačkoj je, primjerice, prodaja rasla čak 57 posto u odnosu na predlani, a u SAD-u, Kanadi i Australiji za 35 posto. Novi dizajn Vegete predstavljen je jesenas upravo u Njemačkoj, na poslovnom sajmu REWE Für Sie u Kölnu. Tek ove je godine nova ambalaža stigla u Hrvatsku.

Izuzetno smo ponosni na poslovne rezultate koje je Grupa Podravka ostvarila jer smo postigli značajan rast u oba ključna segmenta našeg poslovanja – prehrani i farmaceutici. Osobito nas raduje snažan rast prodaje na inozemnim tržištima, a posebno se ističu zapadna Europa, SAD i Australija.

Rast prodaje na inozemnim tržištima daje nam dodatnu stabilnost, ali i perspektivu daljnjeg rasta izvoza, na što su maksimalno usmjereni svi naši timovi”, naglasila je predsjednica uprave Podravke Martina Dalić.

Kad je riječ o prihodima cijele Podravka grupe (koja uključuje i Belupo, slovensko Žito, sarajevsku Farmavitu, Mirnu Rovinj, češki Lagris…), otprilike 48 posto prodaje ostvari se na tržištima Hrvatske i Slovenije, a 52 posto u ostatku Europe i svijeta.


Tagovi: NJEMAčKA PODRAVKA PRODAJA

NEDAVNO OBJAVLJENO