Nastavljen je drastičan pad prodaje dnevnih i tjednih novina u Hrvatskoj, otkriva analiza Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja.
Lani je, tako, ukupno prodano oko 1,9 milijuna primjeraka općeinformativnih tjednika, što je oko 15 posto manje nego godinu ranije. Pad prodane naklade bilježi većina tjednika, uz iznimku dva – Glasa Podravine i Prigorja te Novog sisačkog tjednika – kojima je prodaja blago rasla uz odnosu na predlani.
Najprodavaniji tjednik u Hrvatskoj i dalje je čakovečki list Međimurje s prosječnom prodajom – prema grubim procjenama na osnovi podataka Agencije – od otprilike 5500 primjeraka tjedno.
Drugi je list 7Dnevno – neslužbene brojke govore o prosječnoj prodaji od oko 5000 primjeraka. Na trećem je mjestu Hrvatski tjednik s prosječnom prodajom od otprilike 4500 komada tjedno.
Četvrti je tjednik Nacional, a peti tjednik 24sata Express. Oni imaju tržišne udjele od 5 do 10 posto, što znači da svaki od njih tjedno proda između 2500 i 3500 primjeraka.
Lani je pak prodana naklada svih dnevnih listova iznosila 33 milijuna komada, što je manje za 11 posto u odnosu na pretprošlu godinu.
Najveću prodanu nakladu i dalje ima dnevnik 24sata: neslužbene procjene govore kako se dnevno u prosjeku prodaje više od 30.000 komada. Drugi i treći su Večernji list i Jutarnji list, svaki s više od 20.000 prodanih primjeraka. Dalje slijede dnevni listovi Slobodna Dalmacija i Novi list.
NEDAVNO OBJAVLJENO