U četvrtak članovi uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine u kojoj je promet dosegnuo 2,68 milijardi kuna i time nadmašio prošlogodišnji za 13,59 posto.
Poslovna godina u dm-u se prikazuje od od 1. listopada do 30. rujna.
Odnos prema djelatnicima i ove je godine najznačajnije izdvojio dm od konkurencije – gotovo 75 posto ispitanika u istraživanju agencije Ipsos smatra da dm najviše brine o svojim zaposlenicima.
Uz prilike za edukaciju i napredovanje te prosječnu neto plaću u prodavaonicama koja je iznosila 11.191,24 kuna, dm je i u protekloj poslovnoj godini veliku pozornost stavio na brigu o zdravlju djelatnika.
To je prepoznao Hrvatski zavod za javno zdravstvo koji je dm-u, kao prvoj drogeriji u Hrvatskoj,
dodijelio certifikat „Tvrtka prijatelj zdravlja“. Poslovnu godinu dm je započeo sa 170 prodavaonica u 64 grada i 1857 zaposlenih.
U ovoj poslovnoj godini dm planira uložiti više od 80 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana te u digitalizaciju poslovanja, rekli su u četvrtak u dm-u.
NEDAVNO OBJAVLJENO