Brzorastući trgovački lanac ima novu direktoricu marketinga, objavljeno je u petak.
Miranda Mladin nova je direktorica marketinga u Studencu, a njen dolazak dodatno je ojačao i potvrdio položaj Studenca kao jednog od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanca s najvećom prodajnom mrežom, ističu u Studencu
“Miranda je gotovo dva desetljeća provela na vodećim marketinškim pozicijama u globalnim i multinacionalnim FMCG kompanijama, a u tim Studenca došla je s pozicije izvršne direktorice za centralni marketing i inovacije u Atlantic grupi gdje je unaprijedila brojne marketinške aspekte poslovanja.
“U svojim aktivnostima ostajemo orijentirani na kupce i njihovo iskustvo, a posebno smo usmjereni i na jačanje našeg brenda i odnosa, ali i društveno odgovornih projekta, uključujući nova područja preuzetih lanaca i Zagreb”, izjavila je Miranda Mladin.
Miranda Mladin imat će ključnu ulogu u daljnjem vođenju, razvoju i implementaciji strateških komunikacija kompanije, zaključuju u Studencu koji je nedavno preuzeo i Lonia trgovinu u čijem sastavu posluje nekadašanja Sloga podravska trgovina.
Na poslovnoj mreži LinkedIn na novome poslu čestitao joj je i bivši poslodavac Emil Tedeschi, čelnik i vlasnik Atlantic grupe.
“Čestitam i puno uspjeha”, napisao je Tedeschi svojoj sada već bivšoj direktorici centralnog marketinga.
NEDAVNO OBJAVLJENO