Poznati menadžer ogorčen: Kupili smo dva ista auta, u oba isti problem

Objavljeno, 12. prosinca 2024. Vijesti
# Foto: DANICA.HR / ILUSTRACIJA / Fotografija nema veze s događajem iz teksta
AUTOR
Redakcijski tekst

Poznati hrvatski menadžer ogorčen je jednim modelom automobila kojih ima čak dva u obitelji.

On je Luka Babić, član uprave Croatije osiguranja i glavni direktor za financije tvrtke. Napominje kako je njegov stav posve privatan i nema baš nikakve veze s funkcijama koje obnaša.

Izbjegavajte Toyotu Yaris hybrid! Pišem ovo kao upozorenje svojim kontaktima – ako ga netko razmatra bilo kao svoje vozilo, bilo za flotu. Što je problem? Toyota prodaje vozilo koje ima dobru šansu ostati praznog akumulatora na cesti.

Nov u salonu

Problem je serijskog karaktera, ali ga ne priznaju, a iskustvo s postprodajom je da kupca prave ludim u garanciji i čekaju istek da bi se onda “popravilo” po punoj cijeni. Može vozilo biti super, ali ako nema pouzdanja da ćeš ga moći upaliti kada ti treba – bolje ga je izbjeći”, napisao je Babić na LinkedInu.

Ističe kako imaju dva takva automobila u obitelji i unutar mjesec dana jedan star tri godine je ostao bez struje jer se dva tjedna nije vozio, a drugi je nakon tjedan dana i oko 150 kilometara, nakon što je nov kupljen u salonu, ostao s praznim akumulatorom na parkingu.

Toyota yaris hybrid / Foto: ILUSTRACIJA

“Prvi je identičnih problema imao i prije ali je “akumulator bio u redu” – naravno dok je bio pod garancijom. Čim je garancija istekla – hop 200 eura za novi jer se sada “pokvario”. Ovaj drugi su samo šutke napunili, valjda se nadaju da će izdržati nekako još tri godine do isteka garancije.

Kupci se žale

Najgore od svega je obrazloženje u stilu “to je sve ok, pa niste ga dovoljno vozili”. I tako je ok da vozilo par puta godišnje ostane na parkingu prazne baterije i onda šlep pa servis i par dana bez auta.

Valja napomenuti da niti na Toyota webu, niti u korisničkim uputama nema riječi o minimalnoj kilometraži ili konkretnom periodu u kojem se mora voziti da se problem ne bi dogodio. To ne treba čuditi – pa tko bi kupio auto kojeg kao rob mora svaki dan voziti xy km kako ga ne bi ostavio na cjedilu.

Čitam po forumima da je to čest problem na kojeg se kupci hibrida žale, ali Toyota ga sustavno ignorira. Kažu da je problem u akumulatoru premalog kapaciteta i loše kvalitete. Sve u svemu, daleko ispod očekivanja od jednog respektabilnog proizvodača”, zaključuje poznati menadžer.


Tagovi: AKUMULATOR HIBRID LUKA BABIC PROBLEM TYOTA YARIS

NEDAVNO OBJAVLJENO