Brzorastući portal Danica ostvario je sjajan uspjeh: samo 15 mjeseci od pokretanja već je na više od pola milijuna posjetitelja mjesečno te blizu milijun i pol pregleda stranica.
Pokazuju to podaci Google Analyticsa za posljednjih mjesec dana – od 5. kolovoza do 4. rujna.
‘Portal s mozgom’ nastao je na sjeveru, u Koprivnici, kao želja da se čitateljima i konzumentima internetskog sadržaja ponudi nešto drugačije mjesto za informiranje.
Danica, tako, forsira ozbiljniji sadržaj, mnogo autorskih tekstova, političkih i gospodarskih analiza. No, prati i svakodnevne važnije događaje sa sjevera i ostatka Hrvatske.
U marketinškim kampanjama na društvenim mrežama Danica koristi slogan “Bez guza, sisa i crvenih kartona”. No, u vizualima često nudi pravu kontradikciju – guze i sise kao svojevrsnu provokaciju i poruku da Danicu prate svi, bez obzira što nema takav sadržaj.
Zato je uspjeh u 15 mjeseci od pokretanja tim veći. Danica danas zbog rasta posjećenosti ostvaruje i više nego solidne prihode od Google oglasa, što je još jedan zalog za novi razvojni zamah.
Danica od početka kontinuirano koristi sve digitalne alate kako bi proširila krug korisnika i čitateljima ukazala na važniji sadržaj. Od sustavnih optimizacija svih tekstova, fotografija i stranica za Googlove tražilice do ciljanih kampanja na društvenim mrežama.
Fascinantan digitalni svijet danas je u službi novinarstva i slobodnog izvještavanja. Novinari i urednici zbog toga se moraju prilagođavati tom ‘vrlom novom svijetu’, a ne zazirati od njega.
NEDAVNO OBJAVLJENO