Koprivnička prehrambeno-farmaceutska kompanija Podravka čak 70 posto prodaje ostvari u izvozu, a 30-ak posto na tržištu Hrvatske.
Te podatke Podravkin je menadžment predstavio domaćim i stranim ulagačima na više investitorskih konferencija u Europi. Od listopada do prosinca lani brojke su prezentirane investitorima u Beču, Beogradu, Pragu i Ljubljani.
Prema tim podacima, Hrvatska je i dalje najvažnije Podravkino tržište na kojem ostvari promet od 1,4 milijarde kuna, što je 30-ak posto od ukupne godišnje prodaje koja je veća od 4,2 milijarde kuna.
Na drugom je mjestu tržište Slovenije s oko 770 milijuna kuna ili gotovo 20 posto ukupne prodaje grupe. Taj skok dogodio se zbog akvizicije slovenskog Žita.
Na trećem je mjestu tržište Bosne i Hercegovine s godišnjom prodajom od 440 milijuna kuna, što je deset posto ukupnog prometa kompanije. Četvrta je Rusija s 260 milijuna kuna ili šest posto udjela.
Prema istraživanju agencije Nielsen, Vegeta je u kategoriji univerzalnih dodataka jelima prva na tržištima Hrvatske i bivše Jugoslavije. No, druga je u Poljskoj, a treća u Češkoj i Mađarskoj.
Dječja hrana Lino apsolutni je prodajni lider na tržištima Hrvatske, Srbije, Slovenije te Bosne i Hercegovine. Podravkine juhe su prve u Hrvatskoj i BiH, druge u Srbiji i tek četvrte u Sloveniji.
Kad je riječ o ribljim konzervama Eva kojih se godišnje proda više od 180 milijuna kuna, Podravka je druga na tržištu Hrvatske, odmah iza postirske Sardine koja je lider. Eva je druga i u BiH, treća u Srbiji, a tek šesta u Sloveniji.
NEDAVNO OBJAVLJENO