Novu kampanju za Čokolino s Tončijem Huljićem zamijetilo je čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja i postala jedna od najzamjećenijih koje su dosad mjerene, pokazalo je istraživanje agencije Ipsos.
Time je potvrđeno da je kampanja koja je od prvoga dana emitiranja izazvala brojne reakcije, u konačnici ostvarila izniman uspjeh i pozicionirala se u svim tržišnim segmentima, navode u petak u Podravki.
Kako bi predstavili nove ekstenzije Čokolina, Podravka i agencija McCan odlučili su ponuditi potpuno drugačiju i inovativnu kampanju.
Upravo je novog promotora, koji u spotu okuplja sve generacije obitelji oko obroka koji spaja velike i male, čak 70 posto ispitanika ocijenilo kao sjajnu poveznicu s brendom Čokolino, dok je gotovo polovica ispitanika kampanju opisala jedinstvenom, drugačijom i ugodnom za gledanje, hvale se u Podravki.
“Čokolino je simbol djetinjstva za toliko generacija da mu reklama i nije potrebna, ali ponosan sam da je ležeran i humorističan koncept koji smo zajednički realizirali ostvario ovako spektakularan rezultat.
Uz Čokolino sve nas vežu pozitivne emocije, stoga je naša namjera bila da i ton reklame bude opušten, pozitivan i veseo, a gledatelji su na to izvrsno reagirali.
Posebno mi je drago da smo konačno skrenuli pažnju na činjenicu da Čokolino jedu i ljudi mojih godina – i stariji. Čokolinu i Podravci želim još puno uspjeha, a ja sam zaista ponosan što sam bio dio njihove priče”, rekao je Tonči Huljić.
NEDAVNO OBJAVLJENO