SKROMAN RAST

Podravka objavila rezultate za prvih devet mjeseci, nisu baš nešto

Objavljeno, 29. listopada 2021. Financijer
# Foto: PODRAVKA / Martina Dalić, predsjednica uprave koprivničke kompanije
AUTOR
Robert Mihaljević

Prodaja prehrambene kompanije Podravka stagnira, pokazuju poslovni rezultati u prvih devet mjeseci ove godine.

Prehrambena divizija koprivničke kompanije u prva tri ovogodišnja kvartala ostvarila je skroman rast od tek 0,5 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Naši izvori iz kompanije tvrde kako je riječ o računovodstvenom rastu prodaje dijelom potaknutom i promjenom cijena kod nekih kategorija proizvoda.

Prodaja cijele grupe Podravka iznosila je 3,38 miijardi kuna i bila je za 1,6 posto veća zahvaljujući, prije svega, rastu prodaje Belupa od gotovo 6 posto. U devet mjeseci, naime, porasla je prodaja lijekova na recept, prije svega dermatika, najvećim dijelom na strateškom tržištu Rusiji.

Grupa Podravka prikazala je neto dobit od 259 milijuna kuna, što je rast od 23,4 posto u odnosu na lani. Belupo je ostvario 85 milijuna kuna profita (rast od čak 93 posto), a Podravka d.d. 174 milijuna (rast od 5 posto).

Segment Vegete i kulinarstva u prvih je devet mjeseci rastao za 3,9 posto, a Dječje hrane za 1,3 posto. Slovensko Žito i češki Lagris u ozbiljnoj su krizi – prodaja im je ove godine pala za gotovo 6 posto. Prodaja konzervirane ribe pod brandom Eva manja je za čak 6,7 posto, a pad je zabilježen i u segmentu Mesa i pašteta – 1,1 posto.

Usporedbe radi, Tedeschijeva Atlantic grupa ostvarila je ove godine ukupnu prodaju od oko 4,3 miijarde kuna, što je 9,4 posto više nego godinu ranije. Neto dobit iznosila je oko 400 milijuna kuna i bila je veća za 14 posto.


Tagovi: DEVET MJESECI PODRAVKA REZULTATI

NEDAVNO OBJAVLJENO