Podravka je ovih dana na tržište izbacila nove okuse popularnih slatkih ‘okruglica’ koje se prozvode pod markom Kviki choco lols.
Dosad su se choco lolsi proizvodili u pet okusa: crna i bijela čokolada, naranča, jagoda i malina.
No, sad su se na tržištu pojavili ‘alkoholni’ okusi: gin tonic i rum kokos. Premda je riječ o proizvodima za odrasle, primarno se pojavljuju pod dječjim brandom Kviki.
Na ‘alkoholnim’ ambalažama, doduše, nema popularnog lika Kvikija, koji je zaštitni znak choco lolsa s dječjim okusima.
Premda je prilično neobično da se pod dječjim brandom pojavljuje i reklamira alkohol, čini se kako su mladi oduševljeni novim okusima. Pokazuje to gomila pozitvnih komentara na društvenim mrežama.
Nama je pak na nove alkoholne choco lolse pažnju danas skrenula čitateljica i konzumentica Podravkinih proizvoda, koja nije nimalo oduševljena tom činjenicom.
NEDAVNO OBJAVLJENO