Podravka je dobila još jedno priznanje za svoju Nutritivnu strategiju – HealthComm Award.
Za poticanje svijesti o važnosti zdrave prehrane te proizvodnjom proizvoda koji to omogućuju, Podravka je osvojila nagradu HealthComm Award za najveći doprinos javnom zdravlju društva. Dodjela je organizirana u sklopu HealthComm Foruma koji se protekli tjedan održao u Zagrebu.
Nepoznavanje smjernica zdrave i pravilne prehrane te nepravilna prehrana i loše prehrambene navike velik su problem, što je potvrdilo i istraživanje provedeno na Podravkin zahtjev. Zato je lani Podravka napravila komunikacijsku kampanju „Hrana koja brine o vama“.
Njeni su glavni ciljevi bili potaknuti svijest o važnosti zdrave prehrane, o Podravkinim proizvodima koji odgovaraju nutritivno uravnoteženoj prehrani i omogućuju ukusne obroke te promocija Nutritivne strategije. Upravo za rezultate postignute tom kampanjom, ali i za sve što se radilo ranijih godina, Podravka je primila nagradu.
Od 2014. do kraja 2023. godine Podravka je u svojim proizvodima smanjila sol za 350, a šećer za 1784 tone. Iz slanih kategorija proizvoda poput juha, kocki, mesnih pašteta, gotovih jela, (polu)trajnih kobasičarskih proizvoda te kruha, u prosjeku je uklonjeno 17 posto soli, dok je iz slatkih kategorija poput žitarica za doručak i dječje hrane uklonjeno u prosjeku 30 posto šećera.
Također, Podravka je inovativno pristupila cijelom projektu pa je razvila vlastite alate za upravljanje nutritivnom kvalitetom Podravkinih proizvoda – nutritivne profile.
Oni predstavljaju jedinstvenu metodologiju preporučenih kriterija za sadržaj makro i mikro nutrijenata po serviranju proizvoda koja je znanstveno potvrđena od strane Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Uz to, Podravka je razvila normative za jela u osnovnim školama čiji je osnivač Koprivničko-križevačka županija što je dovelo do unapređenja i standardiziranja prehrane u 18 osnovnih škola.
Nutritivna strategija donesena je do 2027. godine. Do tad je cilj daljnje smanjenje sastojaka poput soli i šećera, uklanjanje nepoželjnih sastojaka kao što su aditivi, pojačivači okusa, bojila, palmina mast. Istovremeno se vodi računa o dodavanju pozitivnih sastojaka poput proteina, vlakana, vitamina, minerala, žitarica od cjelovitog zrna te se razvijaju i BIO proizvodi, proizvodi za vegetarijance/vegane i bez glutena.
Osvještavanjem i poticanjem, na kraju i konzumacijom proizvoda koji su u skladu sa smjernicama pravilne prehrane, Podravka pozitivno doprinosi zdravlju potrošača i pozitivno djeluje na zdravstveni sustav jer smanjuje opterećenje na njega.
Izvor: PODRAVKA
NEDAVNO OBJAVLJENO