Podravka je potkraj prošle godine dovršila najveći investicijski ciklus u povijesti vrijedan gotovo 250 milijuna eura.
Dogodio se najveći modernizacijski iskorak u povijesti Podravke, a proveden je bez zaduživanja, iz tekuće likvidnosti. Od većih investicija tu su novi logističko-distributivni centar, tvornica tjestenine, pogon za preradu rajčice, modernizacija pekarske proizvodnje u Sloveniji, obnova poslovne sedmerokatnice.
Uskoro se pak dovršava i posljednja investicija iz tog ciklusa, najvećeg ikad. Riječ je o izgradnji centralnog objekta za transport i održavanje s pratećim objektima. U Podravki tumače kako su lani završeni gotovo svi radovi.
Ta je investicija vrijedna tri milijuna eura, a njome se modernizira logistički proces, konsolidiraju skladišni kapaciteti i transport uz poboljšanje prometne sigurnosti i radnih uvjeta. Trebala bi biti otvorena ovaj mjesec.
Novi transportni centar uključuje radionicu za popravak teretnih vozila, nove urede za cijeli transport, organizaciju prijevoza i rutiranje, praonicu i točionicu goriva za vozila te parkiralište za teretna i osobna vozila.
Podravka ima oko 60 vlastitih kamiona i kombija, osam priključnih vozila i više od 70 profesionalnih vozača. U novom centru, osim kamiona, servisirat će se i viličari iz Podravkinih tvornica i skladišta. Lani su nabavljeni deseci novih viličara.
Podravkini vozači godišnje prijeđu 3,6 milijuna kilometara i potroše više od 900.000 litara goriva. Na benzinskoj crpki u sklopu transportnog centra gorivo će moći točiti i svi službeni automobili Podravke kojih je više od 300. Crpka će imati spremnike kapaciteta 33.000 litara.
NEDAVNO OBJAVLJENO