Online kupnja hrane i pića te druge robe široke potrošnje, prema nekim podacima, godišnje u Hrvatskoj raste po stopama od 20 do 30 posto.
Sve je više onih koji iz udobnosti vlastite fotelje mjesečnu nabavku obavljaju putem interneta, umjesto da odlaze u velike shopping centre.
Najveći internetski trgovac hranom i pićem svakako je Konzum koji putem internetske platforme Konzum klik robu dostavlja kupcima u većim gradovima. Zasad je takva kupnja dostupna na širem području Zagreba, Karlovca, Rijeke, Splita, Zadra i Osijeka.
Prema neslužbenim procjenama, Konzum klik ostvario je prošle godine više od 200 milijuna kuna prometa uz 20-postotni rast prodaje u odnosu na godinu ranije. Konzum zasad jedini u Hrvatskoj nudi online kupnju više od 12.000 artikala, a o tome ozbiljno razmišljaju i u Lidlu.
Konzum klik danas ima oko 160.000 registriranih korisnika i taj broj neprestano raste. U Zagrebu, primjerice, prodaja hrane i pića putem interneta raste dva do tri puta brže od klasične prodaje u robnim centrima.
U sustavu Konzum klika trenutačno radi više od 160 ljudi, a svake je godine zbog iznimnog rasta prodaje potražnja za vozačima dostavljačima sve veća. Usluga dostave besplatna je za iznose veće od 800 kuna, a najviše – 30 kuna – plaća se za narudžbu vrijednu do 400 kuna.
Prema nekim procjenama, tržište online kupnje u Hrvatskoj na godišnjoj je razini danas vrijedno oko četiri milijarde kuna. Udjel hrane i pića u tom tržištu, ugrubo, iznosi oko 230 milijuna kuna i gotovo u cijelosti ga pokriva Konzum klik.
Na području Koprivnice kupnja robe široke potrošnje s dostavom moguća je u dućanu Robin i besplatna je. Roba se naručuje telefonskim pozivom, a plaća se po preuzimanju. Dostava je moguća svaki dan od 9 do 21 sat.
Za razliku od Konzum klika koji narudžbu dostavlja tek drugi dan, Robin naručeno isporučuje za 15-ak minuta od potvrde narudžbe.
NEDAVNO OBJAVLJENO