Prvi hrvatski trgovački lanac Pevex prvu je anketu o zadovoljstvu zaštitnim mjerama proveo polovicom godine. Od tada ju je nastavio periodično provoditi kako bi što bolje osluškivao potrebe i zahtjeve kupaca u vrijeme pandemije.
Tijekom pete po redu ankete, u studenom ove godine, ispitano je u svim Pevex prodajnim centrima ukupno 5.010 kupaca, što je najviše do sada po pojedinačnoj anketi.
U zadnjoj anketi, važnost mjere distanciranja i dezinfekcije ruku prilikom odabira trgovačkog centra (odgovori 4 i 5 na ljestvici zadovoljstva od 0 do 5) „skočila“ je sa 78% na 83%.
Podsjetimo, u prethodnom, četvrtom valu anketiranja rezultati ankete o važnosti spomenute mjere su skočili za 6 postotnih bodova u odnosu na treći val. Skok nakon dva vala (sa 72% u trećem anketiranju na 83% u petom) tako ukupno iznosi čak 11 postotnih bodova.
„Ovo pitanje kupcima – o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, nabolje odražava kompleksnost situacije, jer ako se prisjetimo, iz vala u val rezultati su pokazivali kako su kupcima sve važniji njihova sigurnost i zdravlje.
U prvom i drugom valu, odgovori 4 + 5, o važnosti mjere distanciranja i dezinfekcije ruku, bili su na razini 64%, u trećem spomenutih 72%, u četvrtom 78% te konačno u petom valu visokih 83%.“, rezimirao je nakon analize Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga Pevexa.
Na pitanje zadovoljstva termalnim kamerama, odgovori 4 + 5, koji označavaju djelomično ili potpuno zadovoljstvo – zadržali su se na visokoj razini od 91%. U četvrtom valu anketiranja bili su isto na visokoj razini od 90%.
Podsjetimo, Pevex je za uvođenje termalnih kamera u sve svoje prodajne centre dobio nagradu Hrvatskog udruženja menadžera sigurnosti u listopadu ove godine.
Struka i žiri Hrvatske udruge menadžera sigurnosti prepoznali su napore tvrtke da stvori što sigurnija radna mjesta za svoje zaposlenike, a kupcima omogući što sigurniju kupnju nizom sigurnosnih mjera, posebno jednom – termalnim kamerama.
Na pitanje zadovoljstva dezinfekcije prodajnog prostora, kupci su za 3 postotna boda zadovoljniji nego u prethodnom valu te rezultat iznosi za odgovore 4 + 5 također vrlo visokih 92%.
U vezi toga Pevex je u studenom ove godine nabavio novo ekološko i bezopasno sredstvo za provođenje higijenskih mjera u prodajnim centrima – Genox.
Prednosti novog sredstva su da se ono može koristiti bez zaštitnih mjera, kao što su posebna zaštitna oprema. No iz predostrožnosti je radnicima preporučeno da zbog pretvaranja sredstva zamagljivačima u aerosol ipak koriste svoju zaštitnu masku te zaštitne naočale.
„Genox sredstvo nije otrovno niti štetno za zdravlje, dišni sustav te ne sadrži niti jedan sastojak koji bi bio zdravstveno upitan. Genox nije zapaljiv niti eksplozivan, a jednostavan je za uporabu, skladištenje i transport.
To našim djelatnicima u svih 26 prodajnih centara omogućuje siguran rad s tim sredstvom. Može se primjenjivati u prisutnosti ljudi i životinja, biljaka, hrane i pića bez štetnih učinaka.“, naveo je Ivan Stojić, direktor korporativne sigurnosti Pevexa.
Odaziv kupaca pri petoj anketi je bio do sada najviši, s 5.010 ispunjenih anketa tijekom višednevnog istraživanja.
„Analizom provedene ankete može se zaključiti kako su kupci sve zadovoljniji provođenjem Pevexovih preventivnih mjera iz mjeseca u mjesec, paralelno s pogoršanjem situacije oko pandemije.
I nakon petog vala ankete, možemo vidjeti da su kupci većinom iznimno zadovoljni postojećim mjerama, što kontinuirano pokazuje kako je Pevex sigurno mjesto kupnje.
Pevex je u zaštitne mjere ove godine uložio preko 2 milijuna kuna, a nastavit će ulagati i dalje kako bi se, uz kupce i naši vrijedni zaposlenici osjećali što sigurnije na radnom mjestu.“, zaključio je Stojić.
NEDAVNO OBJAVLJENO