Uprava Podravke u ponedjeljak će razmatrati nerevidirane financijske izvještaje za treći kvartal i prvih devet mjeseci ove godine.
Upravo je prodaja u trećem kvartalu – od srpnja do rujna – u posebnom fokusu zbog prekida suradnje Podravke i Kauflanda jer se nisu mogli dogovoriti o cijenama i rabatima.
Podravka je ljetos prestala isporučivati robu Kauflandu, a dogovora i dalje nema. Podravkinih proizvoda već mjesecima uglavnom nema na policama Kauflanda, osim nešto starih zaliha, ali na kapaljku.
Je li se spor s Kauflandom odrazio na Podravkinu prodaju u ljetnim mjesecima? Prema našim neslužbenim informacijama, uglavnom nije. Kako tvrdi naš izvor, prodaja je rasla u odnosu na lani otprilike po istim stopama kao i u prva dva kvartala.
Drugim riječima, to bi moglo značiti da su kupci po Podravkine proizvode više odlazili u Konzum, Plodine, Spar i KTC. No, prave brojke bit će poznate nakon što trokvartalne rezultate usvoji Nadzorni odbor Podravke na sjednici potkraj ovog mjeseca.
Inače, Podravka je u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila prodaju od 346 milijuna eura, što je 8 posto više nego u prvom polugodištu lani. Normalizirana neto dobit iznosila je 26 milijuna eura i bila je otprilike na istoj razini kao lani.
Prodaja Vegete rasla je manje od 1 posto, a Juha gotovo 14 posto. Najviše je podbacila prodaja ribe, čak 7 posto, te mesnih proizvoda, oko 4,5 posto. Prodaja Belupa veća je za gotovo 22 posto, prije svega zbog Rusije: prodaja je tamo rasla čak 118 posto.
NEDAVNO OBJAVLJENO