Ogroman rast potrošnje šećera u RH, pada prodaja čokolade i kondoma

Objavljeno, 23. studenoga 2024. Vijesti
# Foto: KONZUM / ILUSTRACIJA
AUTOR
Robert Mihaljević

Velika analiza ugledne svjetske agencije otkrila je ovogodišnje potrošačke navike Hrvata, ali i kretanje cijena robe široke potrošnje.

NIQ, svjetska kompanija za globalna marketinška istraživanja, navela je kako je od početka godine do kraja rujna ove godine na našem tržištu najviše poskupjela čokolada za kuhanje – za čak 41 posto! A tu su i kondomi koji su u devet mjeseci poskupjeli 20 posto.

Njihovo istraživanje objavio je magazin Ja trgovac u novom broju od studenoga. Prema tim podacima, najveći količinski pad prodaje ove je godine zabilježen upravo u tim kategorijama – čokoladi za kuhanje i kondomima.

Dok pad potrošnje čokolade za kuhanje još možemo i pozdraviti zbog općeg zdravlja nacije, pad prodaje kondoma može biti zabrinjavajuć u državi u kojoj, prema analizi Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, više od polovice tinejdžera ne koristi zaštitu kod spolnog odnosa.

A što smo u proteklih godinu dana najviše konzumirali, odnosno što je u maloprodaji količinski najviše raslo? Agencija NIQ otkriva kako je od listopada lani do kraja rujna ove godine u Hrvatskoj zabilježena čak 47 posto veća potrošnja šećera!

Slijede povrtni sokovi s rastom prodaje od 40 posto, sportski napitci (36 posto), ledena kava (31 posto) te vlažni toaletni papir (količinski rast prodaje od 29 posto).

Kad je riječ o kategoriji, odnosno skupini različitih proizvoda za otprilike istu namjenu, uvjerljivo najveći rast prodaje bilježi se kod proizvoda za njegu kože oko očiju: čak 49 posto više nego u promatranom razdoblju u prethodnih 12 mjeseci, donosi magazin Ja trgovac.


Tagovi: čOKOLADA JA TRGOVAC KONDOMI NIQ PRODAJA šEćER

NEDAVNO OBJAVLJENO