Putnički prijevoz HŽ-a u deset je proteklih godina izgubio čak 70 posto putnika, a uzrok je više nego jasan.
Reporteri Jutarnjeg istražili su kako se to dogodilo, a posebno su se osvrnuli na putnike koji vlakom iz Zagreba svakodnevno putuju u Koprivnicu.
“Kad bi oni rijetki preostali koji još uvijek na posao iz Zagreba prema Koprivnici moraju putovati vlakom pisali memoare, bilo bi to bez sumnje među najintrigantnijim štivima objavljenima u Hrvatskoj.
Istovremeno bi se iz njih vjerno mogla iščitati tragična sudbina nacionalnih željeznica u koje je država, od osamostaljenja, ulupala milijarde, da bi se putnici danas njima prevozili isključivo onda kad im za dolazak na cilj ne preostaje nikakvo drugo sredstvo”, piše danas Jutarnji.
Novinari su, tako, izračunali kako su u 365 dana vlakovi HŽ-a ukupno kasnili čak dvije godine. Dokazali su i kako je puž doslovce 10 puta brži od HŽ-a.
Nedavno je, primjerice, vlak koji vozi iz Splita za Osijek čak 42 minute čekao na pruzi blizu Križevaca jer je bilo crveno na signalnom semaforu. Kasnije se ispostavilo da je prometnik koji je trebao pebaciti svjetlo na zeleno jednostavno zaspao!
Prometnika su pokušali nazvati mobitelom, ali bez uspjeha. Šef kolodvora nakon toga lupao je po vratima tako dugo dok se prometnik ipak nije probudio i pustio vlak da prođe.
U lipnju su pak oko sat i 20 minuta čekali putnici vlak prema Zagrebu na željezničkom kolodvoru u Križevcima. Riječ je o ranojutarnjem Varaždincu kojim brojni putnici svakodnevno odlaze na posao u Zagreb.
Zbog radova na dionici pruge, autobusima su prebačeni iz Koprivnice u Križevce, gdje su trebali nastaviti vlakom. No, tamo ih je dočekalo iznenađenje. Kako se kasnije otkrilo, strojovođa je zaspao na posao.
NEDAVNO OBJAVLJENO