Vegeta u novom ruhu pojavila se ovih dana i na tržištu Hrvatske.
Prva pošiljka stigla je u Plodine na zagrebačkom području, a ovih se dana širi i na druge trgovačke lance.
Nakon deset godina od zadnjeg vizualnog osvježenja, Podravka je izmijenila izgled ambalaže i vizualni identitet svjetski poznatog branda. Novi izgled Vegete predstavljen je lani na poslovnom sajmu u Njemačkoj.
Dizajn potpisuje ugledna britanska agencija BrandOpus. Ovako velik zahvat u Vegetin izgled zadnji se put dogodio prije 30 godina, dakle tijekom 1994. godine.
Elementi dizajna Vegete izmijenjeni su tako da naglase najprepoznatljivije: kuhara, tipografiju i plavu boju. Boja na ambalaži i tipografija nisu se mijenjale, već je logotip Vegete čišći i moderniji. Neizostavan lik, Vegeta kuhar, pojednostavljen je te mu je dodan poljubac.
Još jedna promjena jest uvođenje elementa mužara sa sastojcima Vegete. Na taj je način Vegeta odmah smještena u svoje prirodno okruženje, kuhinju, i vizualno odražava sastav proizvoda, tumače u Podravki.
Inače, Vegetin poslovni program Kulinarstvo ostvario je u prvih devet mjeseci lani oko 92 milijuna eura prodaje, što je 19 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine.
“Rast prihoda je ostvaren ponajviše na tržištima Njemačke, SAD-a, Poljske i Hrvatske. Pritom je u rastu prihoda sadržan efekt provedenog restrukturiranja tržišta Poljske i Njemačke gdje su ostvareni veći prihodi uz rast profitabilnosti”, ističu u Podravki.
Kad Vegeta toliko raste, Podravka pliva u novcu. Zato je i dobit cijele grupe proteklih godina osjetno viša nego ranije.
NEDAVNO OBJAVLJENO