Coca-cola Hrvatska prodala je tijekom protekle godine ukupno oko 33 milijuna litara svojih pića, što je otprilike tri posto više nego godinu ranije.
Prema godišnjem financijskom izvještaju, ključni brand Coca-cola imao je prodajni volumen od gotovo 20 milijuna litara. To znači da se u Hrvatskoj lani u prosjeku svakoga dana pilo oko 54.000 litara Coca-cole.
Na drugome je mjestu po količinskoj prodaji lani bila Fanta (oko tri milijuna litara ili 8200 litara dnevno), a na trećem Schweppes (2,7 milijuna litara, odnosno 7400 litara svaki dan). Prodaja oba branda količinski je pala u odnosu na predlani.
Coca-cola Hrvatska istodobno je ostvarila financijsku prodaju od 206 milijuna eura, što je gotovo 17 posto više nego pretprošle godine. To znači da su cijene u prosjeku digli za 14 posto.
Zadnjeg dana lanjskog prosinca Coca-cola je u Hrvatskoj imala 490 zaposlenih, što je 30-ak više nego na isti dan predlani. Prema podacima Financijske agencije, prosječna neto plaća iznosila je blizu 2500 eura mjesečno, što je čak 400 eura više nego pretprošle godine.
Ključni menadžment tvrtke Coca-cola Hrvatska (direktorica i 10 izvršnih direktora) u prosjeku je zarađivao oko 13.000 eura bruto mjesečno po osobi (prosječno 7500 eura neto). I njihove plaće ulaze u ukupan prosjek od 2500 eura neto mjesečno.
NEDAVNO OBJAVLJENO