Podravka će na tržište uskoro izbaciti potpuno nove proizvode koji će označiti kulinarsku mini-revoluciju u doživljaju najjačih kompanijskih brendova.
Najavila je to direktorica Podravkina korporativnog marketinga Sanja Garaj Miloš u velikim razgovoru za portal Ja trgovac.
“Na tržištu će se uskoro pojaviti i dodaci jelima, Vegeta Natur začini u pastama. U asortimanu će se moći pronaći univerzalna pasta, luk, češnjak i bosiljak pasta. Ovo je potpuno nova kategorija proizvoda na našim prostorima, a primarno je zamjena za svježe sastojke.
Dakle, kad nemamo dovoljno vremena, volje ili želje raditi sve od nule. Izvrstan okus, mala količina soli i praktična primjena sigurno će biti dobitna kombinacija. Naravno, ovo je samo mali dio naših inovacija, bit će ih još”, otkrila je šefica Podravkina marketinga.
Podravka je usvojila nutritivnu strategiju do 2027. godine. Tako nastavlja proces smanjivanja udjela sadržaja soli i šećera u proizvodima – u 75 posto novih i inoviranih proizvoda smanjit će prosječni sadržaj soli i šećera za 20 posto u odnosu na trenutni prosječni sadržaj.
Uz to, u 75 posto novih i inoviranih proizvoda ugradit će najmanje jedan sastojak koji podržava zdravu i uravnoteženu prehranu, kao što su vlakna, bjelančevine, vitamini i minerali.
Najmanje 40 posto novih proizvoda bazirat će se na sastojcima povezanim s održivom prehranom poput voća, povrća, mahunarki, cjelovitih žitarica, biljnih izvora proteina i slično, naglasila je Sanja Garaj Miloš u razgovoru za portal Ja trgovac.
Otkrila je i kako su istraživanja pokazala da velika većina potrošača u Hrvatskoj ne zna da je dnevni preporučeni unos soli 5 grama, a šećera 25 do 50 grama prema preporukama Svjetske zdravstvene organizacije.
NEDAVNO OBJAVLJENO