HRABAR MARKETINŠKI POTEZ

Nekad Ana Sasso, danas gay par na plaži: Ovo je nova reklama za Pipi

Objavljeno, 01. rujna 2020. Zabavno
# Foto: PIPI / Popularna missica i gay par u reklami za poznati sok
AUTOR
Robert Mihaljević

Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi

Tim je riječima, uz stiliziran crtež dvojice muškaraca u tangama na plaži krenula nova kampanja popularnog soka. Dečki se drže za ruke, crtaju srčeka u pijesku i posve je jasno da su zaljubljeni. I da su gay.

Hrabar i sjajan marketinški potez tvrtke Pipi beverages, koja je nastala nakon što je hercegovački biznismen Marinko Zadro preuzeo najpoznatiji brand posrnulog Dalmacijavina, prezentiran je u utorak na društvenim mrežama.

I već je postao viralan. Lajka se, dijeli, kritizira i hvali. Internet gori, rekli bi oni manje kreativni.

Kolektivno sjećanje

Početkom 80-ih godinapopularni je narančin sok postao regionalno poznat nakon što mu zaštitno lice postaje jugoslavenska missica Ana Sasso. Tv reklama za Pipi sa scenom u kojoj prpošna Ana iskače iz mora u mokroj i pripijenoj majici urezala se u kolektivno sjećanje cijele generacije.

No, vrimena se minjaju, pa je Pipi danas popularan i među istospolnim parovima. Minja se i Hrvatska, nabolje nadamo se, pa je za očekivati da će kampanja s gay parom ostvariti željeni učinak.

Idejni kreator takvog pristupa je 33-godišnji Luka Diel Zadro, stručnjak za marketing iz poznate poslovne dinastije. On voli reći kako je za Pipi samo nebo granica.

Nakon što je Zadro prezeo Pipi, popularni sok vrlo brzo se proširio na zagrebačko tržište, a krenula je i prodaja u izvozu. Doduše u povojima, ali neka tržišta, poput slovenskog i crnogorskog imaju potencijala.

Komentari na mrežama

Distribuciju Pipija u međuvremenu je preuzela Jamnica, a proizvodnja soka bila je prebačena u pogon u Hercegovinu.

Kako ovu hrabru kampanju Pipija komentiraju na društvenim mrežama? Jedni je hvale, a drugi žestoko napadaju.

Što kažete na gay par kojim se reklamira Pipi?

View Results

Loading ... Loading ...

“Iskreno, više bi mi se svidjelo da ste stavili mladi bračni par s puno bijele djece. Malo natalitet, ovo ono… Al eto, to nisu vaše vrijednosti nažalost
Lijepše je vama ovako kada je hrvata što manje”, napisao je jedan rasistički nastrojen komentator.

“Bravo Pipi! Živjela progresivna splitska ljubav koja živi taj dalmatinski temperament, i koja je sponzor Hajduku koji je oduvijek bio progresivan, liberalan i antifašistički klub. U inat dušmanima”, slavodobitno pak kliče drugi.


Tagovi: ANA SASSO GAY PIPI REKLAMA SOK

NEDAVNO OBJAVLJENO