Podravka je u ponedjeljak svečano otvorila novi pogon vrijedan 40 milijuna kuna u tvornici za preradu voća i povrća Kalnik u Varaždinu.
Tom prigodom predstavila je liniju za punjenje ajvara u tzv. squeeze ambalažu (za istiskivanje, poput one za ketchup). Čelnica kompanije Martina Dalić otkrila je kako je Podravka prva u svijetu koja ajvar puni u takvu ambalažu.
Ubrzo se na Facebooku tim povodom javio i bivši predsjednik uprave Podravke Zvonimir Mršić naglasivši kako je ta ambalaža za ajvar zapravo njegova ideja.
“Zadovoljstvo mi je što je Podravka uspjela realizirati MOJU ideju o squeeze ajvaru. To je “game changer” pa se sad može ostvariti i moja strategija o Podravkinom ajvaru kao globalnom brandu”, napisao je Mršić.
Njegov status komentiralo je dosta ljudi. Neki su takvu ideju pozdravljali, a neki bili protiv jer je riječ o plastici.
Krešimir Novak, tako piše: “Možda je marketinški zanimljivo, ali ekološki nije prihvatljivo. Osim toga iz takve ambalaže je gotovo nemoguće istisnuti sav sadržaj pa su na gubitku i potrošači. Dosad sam imao poseban nož za rezanje ambalaže kako bih do kraja potrošio senf ili majonezu, a sad se pridružuje i ajvar. Staklenke su zakon”
Zoran Ferenčak slaže se kako je squeeze ajvar odlična marketinska ideja: “Ali pojam “squeeze” u sadašnjem trenutku Podravke, koju ste, kao i sam Grad Koprivnicu, više nego uspješno vodili, malo me brine… Squeeze i Podravka istovremeno ne zvuče baš dobro, bar ne trenutno”.
Squeeze se, naime, u investicijskom svijetu često koristi kao termin za istiskivanje manjinskih dioničara iz kompanije (squeeze out) i potpuno preuzimanje vlasničke kontrole nad njom.
Mršić usput odgovara i kritičarima plastike: “Svijet ne može pobjeći od plastike (stao bi), nego se radi o tome da se postojeća reciklira, odnosno da se ne povećava njena količina. Sve više proizvođača koristi ambalažu od recikliranog materijala”.
Radislav Perica u svojem komentaru na Mršićev status na Facebooku pak zaključuje sljedeće: “Šteta što su te smijenili”.
Milan Stevanović, s druge strane, slaže se kako Podravka ima čitav niz dobrih proizvoda, premda su u zadnje vrijeme povećane količine soli u dosta njih.
“Ali, ajvar im nije na tom popisu. Jednostavno, receptura nije najbolja, a o pakiranju u plastičnu ambalažu u obliku u kojem barem 20% ostane neiskorišteno”, kaže on.
Javila se i SDP-ovka Marija Lugarić koja je napisala sljedeće: “Jos da se promijeni receptura ajvara… (ajvar je jedan od rijetko loših Podravkinih proizvoda). I da, staklenke rulz.”
Odgovorila joj je SDP-ovka iz Koprivnice Marijana Lokotar: “Draga Marija, iako se s tobom u skoro svemu slažem, u ovome se ne bih složila. Ajvar im je jedan od top brandova, prepoznat od strane potrošača kao izuzetno kvalitetan (industrijski proizvod). Meni je izvrstan! Ali o ukusima i okusima je jako teško raspravljati… Jedino ako ga uspoređuješ sa svojim domaćim ajvarom…eh”.
NEDAVNO OBJAVLJENO