Mogu li Dalić i repka u Kataru pomoći Lino ladi da opet pobijedi Nutellu

Objavljeno, 22. lipnja 2022. Naše priče
# Foto: PODRAVKA / Zlatko Dalić u spotu za Lino ladu
AUTOR
Robert Mihaljević

Prodaja Lino lade opet pada nakon snažnog rasta prijašnjih godina potaknutih novim okusima, poput Lino lade Gold s lješnjakom čije je zaštitno lice hrvatski nogometni izbornik Zlatko Dalić.

Na krilima uspjeha hrvatske reprezentacije na SP-u u Rusiji 2018. godine i snažne kampanje sa Zlatkom Dalićem, koncem te godine Lino lada je na hrvatskom tržištu s trona bila skinula dotad nedodirljivu Nutellu.

Prvo mjesto na tržištu slatkih kremnih namaza Podravkina Lino lada je zadržala i godinu kasnije, ali u posljednje vrijeme čini se kako je došlo do ‘zamora materijala’. A nešto se ne primjećuju ni neke zvučnije marketinške kampanje.

Je li to zato što Zlatko Dalić više ne ‘iskače’ iz Lino lade ili je riječ o posve drugim razlozima, prodaja je u prvome kvartalu ove godine pala za čak pet posto. U kategoriji ‘slastica’ (Lino lada i Dolcela) u prva tri mjeseca ostvareno je 49 milijuna kuna prihoda, a lani u istom razdoblju 52 milijuna.

Svjetsko prvenstvo u Kataru

U Podravki priznaju kako je takav pad slatkog programa isključiva zasluga pada prodaje Lino namaza u većini regija, odnosno na većini tržišta. Istodobno, Lino lada ove godine ima uvjerljivo najgori prodajni rezultat u Podravki.

Da se nešto događa s omiljenim namazom bilo je jasno i tijekom prošle godine, kad je u istoj kategoriji (Lino lada i Dolcela) ostvaren 231 milijun kuna ukupnih prihoda, što je bilo za 1,4 posto manje nego pretprošle godine.

Usporedbe radi, cijeli taj Podravkin poslovni program nazvan Dječja hrana, slastice i snack prošle je godine imao prihode u iznosu od 416 milijuna kuna, što je bilo 4,3 posto više nego prethodne godine. Unutar njega pak Lino lada je ipak padala.

Zato se u Podravkinim menadžerskim kuloarima ovih dana šuška kako je Nutella opet preuzela poziciju tržišnog lidera u Hrvatskoj. Je li to točno, doznat ćemo na kraju poslovne godine, dok se zbroje svi efekti na prodaju na domaćem tržištu – od turističke sezone do božićnih i novogodišnjih blagdana.

Usput, u studenom i prosincu je i svjetsko nogometno prvenstvo u Kataru. Ako našoj repki opet krene, a Zlatko Dalić na vrijeme krene mazati palačinke Lino ladom, svašta je još moguće.


Tagovi: LINO LADA NUTELLA PODRAVKA PRODAJA ZLATKO DALIć

NEDAVNO OBJAVLJENO