Čini se da Vlada RH ne misli graditi brzu cestu do Koprivnice, unatoč silnim obećanjima uoči svakih izbora.
Proizlazi to iz iz velikog intervjua ministra prometa Olega Butkovića u Nedjeljnom Jutarnjem. Ministar je, naime, nabrojio sve brze ceste koje država planira dovršiti do 2031. godine. Koprivnicu nije spomenuo ni u šali.
Butković je, tako, rekao kako je prioritet brzim cestama riješiti promet oko Splita. Precizno je nabrojio i sve druge brze ceste: spoj Požege na autocestu, završetak brze ceste prema Virovitici, brzu cestu Varaždin-Krapina, obilaznicu Vukovara, brzu cestu Zagvozd-Imotski.
“Plan je sve te brze ceste završiti do 2031. ili najkasnije 2032. godine. Time bismo završili s gradnjom brzih cesta u Hrvatskoj”, zaključio je Butković.
Je li potpredsjednik Vlade i ministar prometa slučajno ili namjerno iz cijele priče izostavio brzu cestu do Koprivnice, procijenite sami.
Na toj dionici trenutačno se gradi dionica brze ceste od Križevaca do Kloštra Vojakovačkog dužine 7,5 kilometara i trebala bi biti dovršena do kraja 2026. godine. No, gradi se samo dvotračna cesta, a ne četverotračna.
Preostala dva traka, kažu u Vladi, gradila bi se kasnije. Nitko, doduše, ne zna kad je to “kasnije”. Dionica brze ceste od Kloštra Vojakovačkog do Koprivnice dužine 24 kilometara – koju je Butković potpuno prešutio – još nema ni sve potrebne papire, ni projekte.
Zato je u ožujku odabran izvoditelj za izgradnju brze ceste Bjelovar-Bulinac prema Virovitici koja će stajati 56 milijuna eura. Brza cesta do Bulinca gradit će se istodobno s dvije dionice koje su već u izgradnji: Farkaševac-Bjelovar i Virovitica-Špišić Bukovica.
Jedina dobra vijest iz Butkovićeva razgovora u Jutarnjem je ta da će do kraja iduće godine biti potpuno dovršena modernizacija i gradnja drugog kolosijeka pruge od Zagreba do mađarske granice. Iz Koprivnice do Zagreba nakon toga vlakom će se putovati 42 minute.
NEDAVNO OBJAVLJENO