Predsjednica uprave Podravke Martina Dalić komentirala je u nedjelju poslovne rezultate kompanije u protekloj godini i preuzimanje Fortenovina agrobiznisa.
“Poslovni rezultati su pokazali učinke svih unutarnjih promjena koje smo proteklih godina provodili radi povećanja prodaje, osobito na izvoznim tržištima, jačanju naših timova te povećanju efikasnosti i opreznom upravljanju troškovima.
Brojne promjene provedene u organizacijskim, procesnim i kadrovskim rješenjima po prirodi stvari nisu bile jasno vidljive izvan organizacije, kao što su to na primjer bile investicije, zahtijevale su vrijeme, ali financijski rezultati ostvareni lani pokazuju da su bile i potrebne i uspješne.
Rast prodaje u prehrani od 38 milijuna eura (sedam posto), od kojih je 28,2 milijuna došlo s inozemnih tržišta to jasno potvrđuje. Na sličan način, inozemna tržišta su Belupu donijela osam od ukupno 14,7 milijuna eura (10,4 posto) rasta prodaje.
Povećanje profitabilnosti oba segmenta poslovanja – Prehrane i Farmaceutike – proizašlo je upravo iz ovakvih prodajnih rezultata”, naglasila je čelnica koprivničke kompanije.
U prošloj je godini dovršen investicijski ciklus i Podravka je napravila ogroman iskorak u tehnološkoj modernizaciji i digitalizaciji. No, usporedo se odvijao iznimno važan proces za uspješnu budućnost poslovanja – digitalizacija svih tvornica te procesa, a na svim tržištima uveden je novi SAP sustav.
Povijesni iskorak za Podravku stigao je i kroz akviziciju poljoprivrednih kompanija Belje, Vupik, PIK Vinkovci.
“Time je Grupa Podravka preuzela u upravljanje tri posto fonda obradivog poljoprivrednog zemljišta u Hrvatskoj, 50 posto hrvatske proizvodnje svinja, 18 posto proizvodnje goveda, 11 posto proizvodnje mlijeka i 6 posto proizvodnje vina”, ističe Martina Dalić.
Posebno napominje kako će zbog toga 2024. godinu biti teško ponoviti. No, zaključuje kako je sve to stvorilo nove prilike za poslovne uspjehe te su stvoreni još snažniji timovi koji će Podravku “voditi i nositi kroz izazove okruženja koji velikom brzinom dolaze na svim tržištima”.
NEDAVNO OBJAVLJENO