Grupa Podravka ima novi logo i vizualni identitet. Predstavljen je u ponedjeljak u sjedištu kompanije u Koprivnici.
Kako je naglasila predsjednica uprave Martina Dalić, identitet je prilagođen novim potrošačima i brojnim tržištima na kojima kompanija posluje.
“Odlučili smo očuvati ono po čemu je Podravka prepoznatljiva i s čime se svi potrošači identificiraju. A istodobno dodati nešto novo, suvremeno. Novi vizualni identitet čuva dvije stvari koje su trajno i neraskidivo povezane s Podravkom. To su srce i crvena boja.
U novom vizualnom identitetu srce i crvena boja povezani su na moderniji i čišći, suvremeniji način koji će u cijelosti zadržati prepoznatljivost Podravke kod starih potrošača, ali i biti zanimljiv novima na svim tržištima”, naglasila je šefica Podravke.
Na predstavljanju zanimljivo je predavanje o vizualnim identitetima brojnih svjetski poznatih kompanija održao Maroje Mrduljaš, stručnjak za dizajn i arhitekturu.
Nakon toga, održana je panel rasprava sa Sanjom Garaj Miloš, direktoricom Korporativnog marketinga Podrvake; Davorom Bruketom, hrvatskim dizajnerom i suvlasnikom agencije Bruketa&Žinić&Grey; te Markom Hrastovcem, hrvatskim tipografom.
Upravo je Hrastovac dizajnirao potpuno novi font za Podravkin logo i novi identitet koji se zove “Podravka Sans”. Panel je moderirala direktorica korporativnih komunikacija Podravke Majda Žujo.
NEDAVNO OBJAVLJENO