Podravkina farmaceutska kompanija Belupo predstavila je u srijedu novi korporativni identitet i logo koji je u skladu s novim Podravkinim vizualnim identitetom.
Na predstavljanju govorili su čelnici Podravke i Belupa Martina Dalić i Hrvoje Čeović, direktorica korporativnog marketinga Podravke Sanja Garaj Miloš te dizajner i suvlasnik marketinške agencije Davor Bruketa.
Novi logo Belupa, tako, sadrži crvenu boju, srce u obliku kapsula, kapljicu kao simbol zdravlja uz novu, Podravkinu tipografiju, odnosno font. Slogan Zdravo budi ostaje jer se pokazao kao pun pogodak, kaže Bruketa.
“Podravka i Belupo produkt su srčanosti, hrabrosti i ustrajnosti generacije koja je od poljoprivrednog kraja stvorila jedno od najjačih industrijskih središta Hrvatske. Upravo su srčanost i odvažnost osobine koje povezuju te dvije tvrtke.
I baš to smo htjeli istaknuti u brendovima Podravke i Belupa. Činilo nam se važno na Belupu baš pokazati srčanost kao temeljnu vrijednost, a to dosadašnji vizualni identitet nije imao”, naglasio je Bruketa.
Čelnica Podravke Martina Dalić u odgovoru na novinarska pitanja potvrdila je kako je u strategiji razvoja Belupa jasno naznačen i plan anorganskog širenja, odnosno preuzimanjem drugih tvrtki.
“Tu akviziciju u dijelu prehrane smo realizirali, a u dijelu farmaceutike ovisi o potencijalnim prilikama koje će se pojaviti na tržištu”, kaže Dalić.
Kad je riječ o mogućem listanju dionica Belupa na burzi, čelnica Podravke ističe kako se kroz dionicu Podravke “vrlo lijepo odražavaju i uspjesi svih dijelova kompanije, pa i Belupa koji je svojim rezultatima i poslovanjem pridonio rastu cijene dionice”.
Drugim riječima, o listanju Belupovih dionica ovog trena se ne razmišlja. Martina Dalić opovrgnula je, također, mogućnost da Belupo kao generička kompanija krene u razvoj nekog vlastitog, novog lijeka, odnosno nove molekule.
“To nosi brojne rizike i nepoznanice, a nosi, naravno, i jako visoke troškove. Sve investicije u nove proizvode i lijekove su iznimno visoke.
Belupo će iskoristiti svoje znanje, sposobnost i iskustvo te se profilirati i pozicionirati još jače na tržištima regije te srednje i istočne Europe. Svi u Belupu imaju puno posla“, zaključila je Podravkina šefica.
NEDAVNO OBJAVLJENO