Gospođa Marija teško se ozlijedila nakon što je izašla iz vlaka na kolodvoru i poskliznula se na mokroj površini.
Rekla je kako je tog jutra, u srpnju, išla vlakom na posao te se na Glavnom kolodvoru u Zagrebu poskliznula i ozlijedila gležanj te su joj pukle dvije kosti zbog čega je hitno operirana.
Medicinski vještak naveo je kako je žena “zadobila prijelom vanjskog gležnja s pomakom koštanih ulomaka i stražnjeg nastavka s djelomičnim iščašenjem desnog gornjeg nožnog zgloba uz puknuće deltoidnog ligamenta”.
“Odmah je operativno zbrinuta u smislu otvorene repozicije prijeloma donjeg okrajka desne lisne kosti i stabilizacije koštanih ulomaka pločicom i vijcima, uz transfiksacijski vijak u goljeničnu kost radi djelomičnog iščašenja zgloba i rekonstrucije deltoidnog ligamenta”, tumači vještak.
Gospođa Marija zbog toga je tužila HŽ tražeći da joj isplati odštetu. Sud je ovaj tjedan presudio da žena ima pravo i da joj se mora platiti 11.000 eura plus 2200 eura troškova postupka. Presuda je nepravomoćna.
HŽ je tijekom suđenja odbacio sve navode ozlijeđene žene tvrdeći kako “se čišćenje, održavanje i nadzor otvorenog prostora obavlja svakodnevno”.
“Na prostoru prvog perona svakodnevno su postavljeni i znakovi “opasnost – mokar/klizav pod”, kako bi se upozorilo putnike i druge prolaznike da se prostorom prvog perona trebaju kretati s povećanim oprezom”, upozorio je HŽ.
No, sud je odbacio njihovu obranu. Ključni su bili iskazi ozlijeđene žene i svjedoka Jadranka koji joj je prvi priskočio u pomoć.
“Na podlozi se vidjelo da je mokra i osjećalo se da je skliska. Taj prvi peron uvijek je problematičan kad padne kiša jer je nekakva mramorna podloga, a nedavno su počeli stavljati i upozorenja na klizavu podlogu. No, u vrijeme kad je žena pala, nije bilo takvih upozorenja, barem ih ja nisam vidio.
To jutro kiša nije padala ali je pod bio mokar, pri čemu mi se čini da nije bio mokar po cijeloj površini već nekakva dva do tri kvadratna metra baš tamo gdje je žena pala”, prisjetio se gospodin Jadranko.
Presuda je nepravomoćna i HŽ infrastruktura na nju će se vjerojatno žaliti nakon što je službeno primi u pisanom obliku.
NEDAVNO OBJAVLJENO