Foto: PODRAVKA / Luka Modrić obožava palačinke s Lino ladom
Podravka je na tržište ovih dana izbacila novu Lino ladu nazvanu Milk mania s više mliječne kreme.
Lino lada Duo, mnogima omiljena tamnobijela slastica, ima isti udjel mliječne i lješnjak kreme, a Milk mania je napravljena sa 70 posto bijele i 30 posto tamne kreme. Prve reakcije potrošača su sjajne: Milk mania bi mogla biti pravi hit ove godine.
Marketinška kampanja za novu Lino ladu još nije počela, a proizvod još nije izlistan na police svih trgovačkih lanaca. No, jedno je sigurno: Milk mania bi mogla dodatno učvrstiti Lino ladinu poziciju lidera na domaćem tržištu.
Kako su otkrili u koprivničkoj kompaniji, istraživanje svjetske agencije AC Nielsen potvrdilo je kako je Lino lada opet najprodavaniji brend u kategoriji čokoladnih namaza u Hrvatskoj u 2024. godini. Još jednom su na domaćem tržištu potukli izravnog konkurenta – superjaku Nutellu.
Takvom uspjehu svakako je pridonijela i suradnja s jednim od najboljih svjetskih nogometaša Lukom Modrićem, ali i novi okusi poput Lino lade Gold creamy koja je na tržištu osvanula predlani.

Podravkina kategorija Kremni namazi i slastice (kojom dominira Lino lada) lani je ostvarila 55 milijuna eura prodaje uz rast od gotovo 15 posto.
“Poslovni program bilježi 7 milijuna eura više prihode. Najznačajniji rast prihoda od prodaje ostvaren je na tržištima Hrvatske, Njemačke te BiH, primarno uslijed rasta kategorije kremnih namaza”, ističu u koprivničkoj kompaniji.
Kategorija Kremnih namaza i slastica prošle je godine, prema službenim podacima, ostvarila dobit od 6,3 milijuna eura koja se računa tako da se od prodaje (55 milijuna) oduzmu troškovi tog segmenta poslovanja i amortizacija.
Lino lada nastavlja s uspjesima i ove godine: u prvome kvartalu ostvarena je prodaja od 13,6 milijuna eura, što je devet posto više nego u prva tri lanjska mjeseca. To je, inače, najveći rast nekog poslovnog programa u cijeloj Podravka grupi u tom razdoblju.
“Rast prodaje u prvome kvartalu ostvaren je u najvećoj mjeri na tržištu Slovenije te regiji Jugoistočne Europe, primarno uslijed rasta kategorije Kremnih namaza i kategorije Konditorstvo”, navode u Podravki.
NEDAVNO OBJAVLJENO