Jedna je obitelj ostala šokirana nakon što je u subotu za ručak pripremila gotovu juhu iz vrećice kupljenu u Lidlu.
Kupili su dvije vrste Kania juhe – kokošju i proljetnu, zapravo povrtnu juhu. To je Lidlov brand juha. U obje su se nakon kuhanja pojavili crvi!
Potrošač iz Kutine odmah se požalio Lidlu i vrlo brzo dobio odgovor, piše Facebook stranica “Halo, inspektore”.
“Žao nam je što imate razlog za pritužbu u vezi proizvoda Kokošja juha te vam u ime naše tvrtke želimo ponuditi ispriku. Nastojimo otkriti i razriješiti uzroke vaše pritužbe i obavijestili smo odgovorne osobe o ovom slučaju.
Ujedno vas obavještavamo da ćemo vam na poštansku adresu, umjesto povrata novca u trgovini poslati darovnu karticu 5 eura. Kartica se može potrošiti u bilo kojoj našoj trgovini u Hrvatskoj,” odgovorili su iz Lidla.
No, nakon toga kupac na računu otkriva još nešto: vrećice iste juhe naplaćene su po dvije različite cijene. Zbog toga je sve odlučio podijeliti s javnosti. Iz “Halo, inspektore” odmah su uputili upit Lidlu i kažu kako će odgovor objaviti čim stigne.
NEDAVNO OBJAVLJENO