Do kraja studenog trebao bi biti dovršen idejni projekt izgradnje rotora na najfrekventnijem i najproblematičnijem križanju u Koprivnici.
Riječ je o budućem velikom rotoru na spoju državnih cesta DC2 i DC20 te Starčevićeve ulice u Koprivnici. Gradnja rotora kod problematičnog podvožnjaka ispod pruge – na križanju Varaždinske, Zagrebačke, Starčevićeve i Ivana Česmičkog – dogovorena je s Hrvatskim cestama.
Gradonačelnik Koprivnice Mišel Jakšić nedavno je najavio, nakon razgovora i sporazuma s Hrvatskim cestama, da Grad pokreće proceduru projektiranja i rješavanja imovinsko-pravnih odnosa za budući rotor kod podvožnjaka kod Podravke.
Nakon toga se procedura prebacuje u potpunosti na Hrvatske ceste. Plan je u 2024. godini riješiti projekt i imovinsko-pravne odnose, da bi tijekom 2025. godine pokrenuli radove na tom rotoru, naveo je Jakšić ranije.
U međuvremenu je, kako smo doznali, potpisan ugovor o izradi idejnog projekta s varaždinskom tvrtkom Labos koja se posao obvezala napraviti u roku od 90 dana. Otprilike do kraja studenoga. Za idejni projekt Grad će Labosu platiti oko 27.000 eura s pdv-om.
Projekt gradnje “kružnog raskrižja na spoju državnih cesta DC2 i DC20 te Starčevićeve ulice“ zamijenio bi postojeće semafore koji reguliraju promet s četiri strane: na cestama prema Zagrebu, Varaždinu, industrijskoj zoni Danici i Podravki u Starčevićevoj.
Za gradnju velikoga kružnog toka trebat će otkupljivati zemljišta, možda i više kuća, neposredno uz golemo križanje. No, što će se sve otkupljivati i rušiti, bit će poznato nakon dovršetka idejnog projekta i ishođenja lokacijske dozvole.
“Svrha ishođenja lokacijske dozvole je definirati obuhvat zahvata nužan za realizaciju investicije te rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, odnosno kupnje zemljišta i kuća u zoni zahvata što je preduvjet za početak izgradnje i uređenja kružnog raskrižja”, tumače u Gradskoj upravi.
NEDAVNO OBJAVLJENO