Hrvatske ceste su u javno savjetovanje uputile projekte izgradnje velikog rotora u Koprivnici na križanju važnih prometnih pravaca na državnim cestama DC2 i DC41.
Dionica državne ceste DC2 i DC41 na kojoj se predviđa izgradnja kružnog raskrižja čini čvorište za tri važna prometna pravca Varaždin – Križevci – Đurđevac, te je jedno od jače prometno opterećenih raskrižja u Koprivnici, tim više jer i glavni tranzitni pravac prema Mađarskoj do graničnog prijelaza Gola.
Javno savjetovanje trajat će do 27. prosinca, što znači da bi početkom iduće godine mogao biti raspisan javni natječaj za izgradnju rotora. Procijenjena vrijednost radova je oko 5,6 milijuna kuna s pdv-om.
Dionica DC2 i DC41 su prometno opterećene svim kategorijama vozila, a vrijednost prosječnoga godišnjeg dnevnog prometa iznosi 8449 vozila na DC2 u smjeru Đurđevca, 4455 vozila na DC41 u smjeru Križevaca i 3915 vozila na DC2 u smjeru Botova.
“Uslijed pojačanih gospodarskih aktivnosti na širem području, u proteklom razdoblju došlo je do povećanja prometa, posebice teretnih vozila. Zbog toga su prisutna značajna oštećenja kolnika i trupa ceste koja bitno utječu na sigurnost odvijanja prometa”, navode u Hrvatskim cestama.
Tijekom gradnje rotora doći će do poteškoća u prometu zbog privremene regulacije. U nekoj fazi radova predviđa se i mogućnost potpunog zatvaranja dijela državne ceste DC2 od Križevačke ceste do Starigradske ulice.
“Postavljanjem prometnih znakova obilaska, trebao bi se značajno rasteretiti promet kroz gradilište i samim time povećati sigurnost svih sudionika u prometu i radnika na gradilištu, kao i osigurati protočnost prometa kroz gradilište”, ističu projektanti.
I još nešto: zbog gradnje rotora treba srušiti dvije kuće s pomoćnim gospodarskim objektima.
“Radi osiguranja koridora kružnog raskrižja potrebno je izvršiti uklanjanje dva stambena objekta (kuće) s pratećima gospodarskim objektima. To su građevine na Križevačkoj cesti 39 i na Križevačkoj cesti 39B. Projektom je razrađeno uklanjanje građevina bez upotrebe eksploziva”, navodi se u projektu.
Nakon izgradnje rotora, trebalo bi se pristupiti i najavljenoj obnovi obližeg nadvožnjaka na trasi od rotora prema Đurđevcu. No, taj zahvat vjerojatno se neće odvijati iduće godine.
NEDAVNO OBJAVLJENO