Predsjednici Kolindi Grabar Kitarović, po svemu sudeći, događa se takozvani snowball efect, poznat u politici i ekonomiji kao učinak snježne grude.
U prijevodu, kad se gruda zakotrlja s brda, biva sve veća i teško se može zaustaviti. Ako je suditi po političkim trendovima unatrag mjesec-dva, upravo to zadesilo je HDZ-ovu kandidatkinju.
Popularnost joj iz tjedna u tjedan pada, gruda se zakotrljala i potrebno je pravo čuda da se zaustavi nasred padine. U prilog toj teoriji svakako ide i istraživanje koje je za Dnevnik Nove TV provela agencija Ipsos.
Prema tom istraživanju, u drugom krugu predsjedničkih izbora za SDP-ova kandidata Zorana Milanovića glasalo bi čak 48,4 posto birača, a za HDZ-ovu kandidatkinju oko 41 posto. Razlika se ovog časa čini teško dostižnom.
Isto istraživanje otkriva i kako će za Milanovića glasati 28 posto Škorinih birača, sto posto Juričanovih i Kovačevih, 80 posto Katarine Peović, 86 posto Dalije Orešković, 69 posto Kolakušićevih i 63 posto Pernarovih.
Grabar Kitarović pak može računati na 64 posto birača koji su u prvom krugu zaokružili Miroslava Škoru. Drugi krug predsjedničkih izbora održat će se 5. siječnja.
Prije toga, na nacionalnim televizijama gledat ćemo sučeljavanja kandidata koji bi mogli odrediti kako će se rasporediti oko 10 posto neodlučnih, koji još ne znaju kome će dati glas u drugome krugu.
NEDAVNO OBJAVLJENO