Vijest da je Kaufland izbacio Podravkine proizvode sa svojih polica proširila se društvenima mrežama poput virusa.
Tisuće ljudi komentira objavu našeg portala kako je došlo do prekida pregovora između dvije tvrtke o nastavku poslovne suradnje. U pozadini svega su rabati: Kaufland traži još više, Podravka nije spremna popustiti.
Dok jedni pozivaju na bojkot Kauflanda, drugi podupiru takvu odluku navodeći kako je Podravka drastično digla cijene svojih proizvoda.
Redakciji Danice u petak se javljaju ljudi iz Hrvatske i susjednih zemalja, ali i sa zapada. Uglavnom upozoravaju na neujednačene cijene Podravkinih proizvoda diljem Europe, ali i kritiziraju Kaufland u Hrvatskoj.
Više čitatelja javlja nam kako Podravkinih proizvoda više nema ni u Kauflandu u Njemačkoj. U nastavku donosimo neke nelektorirane komentare s društvenih mreža.
Kaufland igra kurv…..,imaju fol iste cijene na moru i na kopnu ali postoji caka Kaufland card.Recite mi koji stranac ima tu karticu???Gledam neki dan u Rovinju u Kauflandu sigurno 10% artikala je na Kafland cardu i onda je ista cijena kao i redovna cijena u Sisku,Kutini,Karlovcu… a bez kartice cijene su brutalne pa šišaju strance na najjače.
Ako nema lino lade ja u tu trgovinu ne zalazim… uostalom velika lino lada u kauflandu 52kn na INA benzinskoj 33kn u isto vrijeme. Neka se uozbilje svi jer tržište je nemilosrdno.
Primjetila sam. Nema niti u Njemačkoj više
Kaufland nije snizio svoju maržu na većinu proizvoda. Čak su tražili i povećanje. To se zove pohlepa trgovca. To bi značilo da proizvode dobiju, praktički, besplatno. Zato proizvoda nema na polici. Ako se želite baviti novinarstvom i pisati članke ovog tipa, potrebno se prethodno informirati. To se zove istraživačko novinarstvo. A ne blejati bez veze. Može ih biti sram. Neka javnosti pokazu svoju maržu od dkoro 90 posto.
Podravkini proizvodi su vec odavno izgubili svoju kvalitetu. A kaufland je moj prvi izbor u kupovanju namirnica.
Tako i treba, je*ali vas domaći proizvodi kad su duplo skuplji od uvoznih neka svi od reda propadnu ili nek spuste cijena , tako da će domače biti jeftinije od uvoznog
Podravka je skupa, probala sam proizvode Aleva i sasvim su solidni, a puno jeftiniji…ako je Kaufland htio jeftiniji, a isti proizvod za kupce svaka mu čast, tako treba postupati i sa drugim dobavljačima i možda se i nama kupcima posreći. Nitko neće umrijeti bez Podravke ali hoće od gladi ako cijene budu dalje rasle. Izdržali smo sa maskama i bez kontakata i koronu, izdržat ćemo i bez skupe Podravke. Tko ne može ići će tamo gdje će ju naći.
Govorim kao vlasnik male trgovačke tvrtke, koja je dobavljač svim tim stranim centrima. Ova Vlada nije ništa učinila da zaštiti domaće tvrtke od ucjena Kauflanda, Metroa I ostalih, uključujući i domaće trgovačke lance. Nije samo stvar u rabatima, tu su vanfakturni bonusi za marketing, poboljšanje prodaje, dugogodišnju suradnju, jubilarni bonus, kartično poslovanje, pozicioniranje, sudjelovanje u akcijama, TV oglašavanju, tjedan akcije, rođendan centara… ima još, neiscrpne su ideje. Odvesti robu na svoj trošak u sve centre, primiti povrat ako fa ima, opet prijevoz na svoj trošak, reklamacije potrgane robe koju su uništili kupci na njihovim policama, a mi isporučili ispravno, 60 dana odgode plaćanja, kazna za neisporuku, smanjenu isporuku, kašnjenje isporuke, krivu fakturu… hocete još?
Ima, ali mi se ne da pisati. Je*ena Srbija je donijela zakon o zaštiti domaće prozvodnje i tvrtki dobavljača, nama se može desiti još samo porezni nadzor. Liberalna trgovina kaže Andrej, ne stari moj UCJENA. Ako be pristaneš svake godibe na sve gore uvjete, izlistaju te. Novi ugovor 5.000 eura, plus ulistanje svakog novog ver coda 150eura. Bravo Podravka, tko ih hebe. Marže astronomske, cijene 20% veće nego u Njemačkoj. Stoka. Dobro došli u EU na hrvatski način.
Vidim tu neke intelektualce, pa ne trebaš potpisati. Da, a tko će dati plaće radnicima i uzdržavati obitelj. Većina su dobavljači male i srednje firme, a oni drže 85% tržišta. Pa kome ćeš prodati? Vjerujte svakoj napisanoj riječi. Idem u penziju pa me više boli ona stvar, ali iscuclali su me zadnjih 20 godina.
Sudar dva ega,ništa čudno.Kaufland ima velik tržišni udjel i smatraju da sebi mogu dozvoliti izbacivanje brenda poput Podravke,a u Podravci smatraju da su toliko jaki da nijedan trgovac ne može bez njihovih proizvoda,bez obzira na cijene koje su im znatno veće od konkurencije.Bilo bi lijepo da se dodatni rabat oko kojeg se lome koplja bude ugrađen u maloprodajne cijene tako da kupcima budu povoljnije,međutim u pravilu to nije slučaj već služi samo za povećanje dobiti.
ti isti podravkini proizvodi najmanje 30% su jeftiniji u svim europskim i preko oceansakim zemljama, tako je očito da nas naša podravka dere po džepu uz obrazloženje – po vidite da dobro ide zašto bi snizili cijene-
NEDAVNO OBJAVLJENO