Nakon velikog zatvaranja pruge između Križevaca i Koprivnice od 22. do 31. ožujka, u promet je pušteno dodatnih 4,5 kilometara pruge novoga desnog kolosijeka između kolodvora Mučna Reka i Koprivnica.
Također, u kolodvoru Lepavina za promet je otvoren dodatni četvrti kolosijek duljine 900 metara. Dakle, ukupno je to više od pet kilometara nove pruge.
Voditelj projekta Mario Rašić iz HŽ Infrastrukture kaže kako se radovima između Mučne Reke i Koprivnice te preusmjeravanjem prometa stječu uvjeti za nastavak radova na izgradnji perona i budućega lijevog kolosijeka, nakon čega će kolodvor Mučna Reka promijeniti status u stajalište.
Krajem travnja planirano je novo preusmjeravanje prometa na novoizgrađeni kolosijek od kolodvora Križevci do kraja devijacije I., nakon čega će od kolodvora Križevci do kolodvora Lepavina promet u cijelosti teći po novoizgrađenome kolosijeku.
Nakon toga, bit će izvedeni manji radovi na izgradnji preostalog dijela desnoga kolosijeka. Planirano je da dvokolosiječna pruga, u građevinskome smislu, na dionici Križevci – Lepavina bude gotova u drugoj polovini ove godine.
Do kraja godine bi cijela dionica Križevci – Koprivnica – državna granica trebala biti povezana dvokolosiječnom prugom, istižu u HŽ-u.
“Radovi se intenzivno izvode i na drugim dionicama pruge. Najvažniji su radovi u samome kolodvoru Koprivnica, koji je ključan čimbenik u regulaciji prometa i za napredak radova, odnosno ti radovi utječu na provedbu faza cjelokupnog projekta”, zaključio je Mario Rašić.
Projekt je trenutačno na 80 posto dovršenosti te se očekuje da će do kraja godine biti završena većina građevinskih radova, kažu u HŽ Infrastrukturi.
NEDAVNO OBJAVLJENO