Foto: JAMNICA / ILUSTRACIJA / nema veze s tekstom
Jamnica je uspjela zadržati lidersku poziciju na domaćem tržištu bezalkoholnih pića koje se lani procjenjivalo na oko 556 milijuna litara.
Potrošnja je lani zbog oporavka turističke sezone bila veća za 9 posto u odnosu na predlani, ali to je i dalje slabije od rekordne pretpandemijske 2019. godine. Najveći rast lani je ostvarila kategorija ledenih čajeva, čak 14 posto volumenski i 17 posto financijski.
Jamnica drži oko 56 posto ukupnog tržišta bezalkoholnih pića u Hrvatskoj, zahvaljujući prodaji vode, mineralne i izvorske, koja je lani iznosila oko 730 milijuna kuna i bila je veća za čak 21 posto u odnosu na predlani. Prodaja sokova iznosila je oko 270 milijuna kuna, što je manje za 10 posto.
Na prodaji vina i trgovačke robe ostvarili su prihode od 119 milijuna kuna. To je oko 40 posto više nego prethodne godine.
Fortenovina perjanica tijekom prošle godine, tako, imala je prihode od 1,13 milijardi kuna, što je više za 13 posto u odnosu na predlani. Dobit je iznosila 81 milijun kuna i bila je veća za čak 81 posto.
U Jamnici je potkraj prošle godine bilo zaposleno oko 960 radnika, a njihova prosječna neto plaća iznosila je oko 8100 kuna mjesečno, što je 8 posto više nego godinu ranije. To je otprilike isti broj zaposlenih kao i pretprošle godine.
NEDAVNO OBJAVLJENO