INA je počela proizvoditi kavu, čips i sokove. Kažu da im dobro ide

Objavljeno, 18. rujna 2022. Vijesti
# Foto: INA / Direktorica marketinga INA-e i programa vjernosti Ivana Herceg Batić s novim proizvodima
AUTOR
Redakcijski tekst

INA je na svojim maloprodajnim mjestima u Hrvatskoj nakon prve vlastite robne marke, Fresh Corner kave u zrnu, dodatno proširila ponudu i uvela nove proizvode.

Riječ je o čipsu Crunch&Go kao savršenoj grickalici i energetskom napitku Jim za novu dozu energije na svakoj etapi putovanja, kažu u hrvatskoj naftnoj kompaniji.

“Najnoviji proizvodi razvijeni su kako bismo zadovoljili potrebe naših više od 230.000 vjernih kupaca u pokretu te ostali njihov prvi izbor. Uvođenjem ovih proizvoda kompanija dodatno diverzificira asortiman te se tako razlikuje od svojih konkurenata”, reki su u INA-i.

Direktorica marketinga INA-e i programa vjernosti Ivana Herceg Batić zaključila je kako će Jim i Crunch&Go biti savršeni suputnici potrošačima na putu. INA, inače, ima blizu 400 benzinskih crpki u Hrvatskoj


Tagovi: BENZINSKE čIPS INA

NEDAVNO OBJAVLJENO